کد خبر : 1866417 | 03 بهمن 1401 ساعت 19:49 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

رابطه من و ساکت فراتر از مربی و بازیکن است!

منصوری: هوادار را انتخاب کردم تا آرامش داشته باشم

مرتضی منصوری می‌گوید رابطه خوب او با ساکت الهامی باعث شد تا هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

منصوری: هوادار را انتخاب کردم تا آرامش داشته باشم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی منصوری پس از نیم‌فصل حضور در مس رفسنجان، در نقل و انتقالات زمستانی به هوادار پیوست تا کار خود را زیر نظر ساکت الهامی دنبال کند. منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دلیل این انتخاب گفت: «اصلی‌ترین دلیل پیوستن من به هوادار، آقای ساکت الهامی بودند. ما ارتباط خوبی داریم و ایشان با من تماس گرفتند و خودم هم تمایل داشتم که به هوادار بیایم. من و آقای الهامی چند سال با هم کار کرده‌ایم و شناخت خوبی از هم داریم و با ایشان نسبت به هر کس دیگری، راحت‌تر بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به این تیم بیایم.»

1441203

وی بیان اینکه از نظر جسمی کاملا آماده بازی است، گفت: «از نظر جسمی کاملا آماده هستم؛ اما بعد از نیم‌فصل سختی که پشت سر گذاشتم و فرصتی برای بازی پیدا نکردم، از نظر روحی شرایط خوبی ندارم. من منتظر بودم که نیم فصل اول بگذرد تا به تیمی بیایم که در آن آرامش داشتم. چند روز به احترام آقای الهامی در تمرین حاضر شدم و دیروز هم قرارداد بستیم. در نیم‌فصل دوم همیشه بازی‌ها سخت‌ هستند و مسیر سختی را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی داشته باشیم.»

منصوری با تاکید بر اینکه رابطه خوبی با ساکت الهامی دارد، بیان کرد: «رابطه من و آقا ساکت، فراتر از بازیکن و سرمربی است. چند بار  با هم درباره مسائل فنی صحبت‌ کرده‌ایم و البته تجربه کار با یکدیگر را هم داریم و می‌دانیم که چه انتظاراتی از یکدیگر داریم. هوادار را انتخاب کردم تا به آرامش ذهنی برسم.»

او در پایان درباره هدفی که در نیم‌فصل دوم با هوادار دنبال خواهد کرد، گفت: «هوادار بودجه محدودی دارد و رقابت با تیم‌های صنعتی و خصوصی که بودجه خوبی دارند، سخت است؛ اما ما بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و تلاش می‌کنیم که جایگاه‌مان را نسبت به سال قبل بهتر کنیم. ما در جام حذفی هم حضور داریم و می‌خواهیم در این مسابقات هم پرقدرت ظاهر شویم.»

دیدگاه‌ها