کد خبر : 1866419 | 03 بهمن 1401 ساعت 20:42 | 28.4K بازدید | 13 دیدگاه

شغل جدید گریزمان: کارشناس فوتبال آمریکایی!

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی شرکت کرد.

شغل جدید گریزمان: کارشناس فوتبال آمریکایی!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان به عنوان فوتبالیستی که به ورزش‌های محبوب در آمریکا علاقه دارد شناخته می‌شود. او در گذشته بارها از علاقه خود به بسکتبال و لیگ NBA پرده برداشته و بارها مسابقات بسکتبال این لیگ را از نزدیک تماشا کرده است.

اما او اخیرا نشان داد به دیگر ورزش‌های محبوب در آمریکا از جمله فوتبال آمریکایی هم علاقه‌مند است و رقابت‌های NFL را به دقت دنبال می‌کند.

1789682

گریزمان دیروز در استودیوی شبکه تلویزیونی مویستار اسپانیا حاضر شد تا به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی درباره دیدارهای لیگ NFL صحبت کند. او در زمان پخش دیدار دو تیم فوتبال آمریکایی بوفالو بیلز و سین‌سیناتی بنگالز به عنوان کارشناس در این شبکه حضور داشت.

ستاره اتلتکیومادرید صحبت‌های خود را با ابراز خوشحالی از این فرصت شروع کرد و گفت: "خیلی دلم می‌خواست برای این بازی به استادیوم بیایم، چون دو تیم خیلی خوب کار می‌کنند و در حال حاضر از بهترین‌های NFL هستند."

گریزمان این روزها به دلیل درخشش در بازی‌های اخیر اتلتیکو به خصوص نمایشی که دیروز در جریان پیروزی روخی‌بلانکو بر وایادولید داشت، موردتوجه قرار گرفته است. این ستاره فرانسوی در بازی مقابل وایادولید یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

دیدگاه‌ها