کد خبر : 1873283 | 10 اسفند 1401 ساعت 17:25 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

گریزمان: هواداران اتلتیکو حق داشتند از من عصبانی باشند

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید زمانی که با ترک این تیم راهی بارسا شد ضرر قابل توجهی به روخی‌بلانکو زد و هواداران حق داشتند از او خشمگین باشند و رفتار تندی در پیش بگیرند.

گریزمان: هواداران اتلتیکو حق داشتند از من عصبانی باشند

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در تابستان 2018 بعد از چند ماه شایعه و گمانه‌زنی اعلام کرد قصد عزیمت به بارسا را ندارد و در اتلتیکو خواهد ماند. اما یک سال بعد بلوگرانا بند آزادسازی 120 میلیون یورویی گریزمان را فعال کرد و او بالاخره واندا متروپولیتانو را ترک کرده و راهی نوکمپ شد.

هواداران اتلتیکو از این اقدام گریزمان بسیار خشمگین بودند. جالب اینجا است که ستاره فرانسوی در تابستان 2021 بار دیگر، این بار با یک قرارداد قرضی دوساله، به اتلتیکو بازگشت و حالا با پیراهن روخی‌بلانکو بازی می‌کند. در قرارداد قرضی او بندی وجود داشت که اگر گریزمان در حداقل نیمی از بازی‌های اتلتیکو 45 دقیقه بازی کند این باشگاه می‌تواند با پرداخت 40 میلیون یورو او را دائمی خریداری کند.

1807261

زمانی که گریزمان تازه به تیم دیه‌گو سیمئونه برگشته بود به محض ورودش به زمین با سوت‌ها و هو کشیدن‌های هواداران مواجه می‌شد، ولی در ماه اکتبر که قرارداد او بالاخره دائمی شد گریزمان از هواداران عذرخواهی کرد و از آن‌ها خواهش کرد او را ببخشند. ستاره فرانسوی حالا برای اولین بار می‌گوید خود را مستحق خشم هواداران می‌داند چرا که ضربه بزرگی به باشگاه و آن‌ها زده بود.

1807262

گریزمان در مصاحبه با تلویزیون مویستار گفت: "انتقال من به بارسلونا ضربه خیلی شدیدی به هواداران زد. آن‌ها برایم هیچ چیزی کم نگذاشته بودند ولی من ترک‌شان کردم چرا که خودخواه بودم و فقط به خودم فکر می‌کردم. من هم اگر هوادار بودم خیلی عصبانی می‌شدم. بله، من مستحق خشم آن‌ها بودم.

ولی وقتی برگشتم تواضع در پیش گرفتم و سعی کردم وضعیت را تغییر بدهم. کسانی که با من آشنا هستند می‌دانند که به رابطه خوب با هواداران نیاز دارم. من به عشق هوادار نیاز دارم. بدون حمایت آن‌ها نمی‌توانم در سطح بالا بازی کنم."

1807263

دیدگاه‌ها