کد خبر : 1866420 | 03 بهمن 1401 ساعت 19:56 | 22.1K بازدید | 18 دیدگاه

شباب الاهلی با نوراللهی قهرمان نیم‌فصل شد

تیم فوتبال شباب الاهلی توانست با پیروزی برابر عجمان، صدرنشین ادنوک لیگ شود.

شباب الاهلی با نوراللهی قهرمان نیم‌فصل شد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، شباب الاهلی در استادیوم خانگی عجمان میهمان این تیم بود و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند.

این بازی با یک شوک عجیب به عجمان آغاز شد. محمد اسماعیل به دلیل ارتکاب خطای خشن به روی ولید عباس، در همان ثانیه 25 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا میزبان در تمام طول بازی، با یک یار کمتر بازی کند.

1794540

با این حال، تیم 10نفره عجمان توانست به گل نخست بازی دست پیدا کند. در دقیقه 38، فراس بالعربی با یک کنترل دیدنی و عبور توپ از میان پاهای خود، در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و از زاویه بسته، توپ را به طاق دروازه شباب الاهلی چسباند و تیمش را پیش انداخت.

در شرایطی که داور مسابقه 10 دقیقه زمان تلف‌شده اعلام کرده بود، شباب الاهلی در دقیقه 45+12 صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست توسط کارتابیا به گل تساوی دست پیدا کند و نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید.

1794542

در دقیقه 63، کارتابیا از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک سانتر تند و تیز، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که عبدالرحمن راکان با یک ضربه سر عجیب، دروازه خودی را باز کرد تا شباب الاهلی از میزبان 10 نفره‌اش پیش بیفتد.

گیلرمه بالا وینگر برزیلی شباب الاهلی در دقیقه 74 تیر خلاص را بر پیکر عجمان وارد کرد. او از گوشه محوطه جریمه، با شلیکی استثنایی توپ را به تور دروازه حریف چسباند و گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت شباب الاهلی با نتیجه سه بر یک برنده این بازی شود.

1794543

احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شباب الاهلی 88 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و جای خودش را به عید خمیس داد. با این پیروزی، شباب الاهلی ضمن صعود به صدر جدول، به عنوان قهرمان نیم فصل نخست ادنوک لیگ امارات شناخته شد.

دیدگاه‌ها