کد خبر : 1866436 | 03 بهمن 1401 ساعت 23:57 | 23.9K بازدید | 14 دیدگاه

در جریان بازی با منچستر و گفت و گو با حبیب نورماگمدوف

گابریل ژسوس زمان بازگشتش به میادین را فاش کرد

مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.

گابریل ژسوس زمان بازگشتش به میادین را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس در مورد زمان احتمالی بازگشت خود به میادین اطلاعات جدیدی ارائه کرده است. او در گفت و گو با حبیب نورماگمدوف اعلام کرد که انتظار دارد طی چهار الی پنج هفته دیگر آماده همراهی آرسنال باشد.

ژسوس تماشاگر پیروزی سه بر دو توپچی ها مقابل منچستریونایتد از جایگاه ویژه بود. نورماگمدوف، ستاره UFC هم که از دیگر تماشاگران ویژه این دیدار بود، در بین دو نیمه فرصت گفت و گو با مهاجم برزیلی را پیدا کرده و جویای حال و زمان بازگشتش به میدان شد.

گابریل ژسوس پس از مصدومیت در جام جهانی، زانوی خود را مورد عمل جراحی قرار داد و اینک در حال سپری کردن دوران نقاهت بعد از عمل است.

1759682

زمان بازگشت این بازیکن به ترکیب آرسنال، سوال بزرگی است که ذهن هواداران را از مدت ها پیش درگیر کرده است. میکل آرتتا هم در این مدت وقتی در مورد وضعیت ژسوس سوال شده، ترجیح داده سکوت کند و هیچ اطلاعاتی ندهد. با این حال، مهاجم برزیلی در گفت و گو نورماگمدوف فاش کرد که ممکن است زودتر از زمان مورد انتظار آماده بازی شود.

او به مبارز داغستانی در مورد وضعیت مصدومیت و زمان تقریبی بازگشتش گفت: "شاید چهار یا پنج هفته دیگر برگردم." اگر انکیتا توانسته جای خالی ژسوس را تا حد زیادی پر کند اما بازگشت این مهاجم باتجربه می تواند راه قهرمانی آرسنال را هموارتر کند.

دیدگاه‌ها