کد خبر : 1869381 | 19 بهمن 1401 ساعت 19:50 | 16.9K بازدید | 9 دیدگاه

برای آرتتا از این بهتر نمی‌شود: ژسوس پا به توپ شد

گابریل ژسوس که در ماه دسامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود به آرسنال بازگشت تا توپچی‌ها به بازگشت هر چه سریعتر او به میدان امیدوارتر شوند.

برای آرتتا از این بهتر نمی‌شود: ژسوس پا به توپ شد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، زمانی که با تیم ملی کشورش برای حضور در جام جهانی 2022 در قطر به سر می‌برد مصدوم شد و از آن زمان دیگر نتوانسته برای تیمش آرسنال به میدان برود.

1799959

پیش از کریسمس ژسوس در شهر لندن زانوی آسیب دیده‌اش را به تیغ جراحی سپرد. ستاره برزیلی از آن زمان روند بازتوانی را پشت سر گذاشته و آخرین خبرها حاکی است او حالا بدون پروتزهای محافظ زانو یا چوب زیر بغل قادر به راه رفتن است.

ژسوس ماه گذشته میلادی از کشورش برزیل به انگلیس آمد و مدتی با تیم پزشکی آرسنال مشغول انجام تمرینهای اختصاصی و فیزیوتراپی شد. او روز 22 ژانویه هم به استادیوم امارات رفت تا از روی سکوها شاهد پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد باشد. ژسوس بعد از آن بازی انگلیس را ترک کرد تا روند نقاهتش را پیگیری کند.

اما امروز آرسنالی‌ها بهترین خبر ممکن را دریافت کردند. ژسوس به مجموعه تمرینی آرسنال، کالنی، وارد شد تا برنامه تمرینی ویژه‌ای که تیم پزشکی توپچی‌ها برایش طراحی کرده را دنبال کند. رسانه‌های انگلیسی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند آرسنال امیدوار است مهاجم برزیلی‌اش از ماه آینده میلادی بتواند با پیراهن این تیم به میدان برود.

1799960

او بعد از ورود به مجموعه تمرینی آرسنال روی چمن تمرینهای سبکی با توپ انجام داد ولی در حال حاضر هدف اصلی تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌ها افزایش قدرت زانوی آسیب دیده ژسوس است. با اینکه باشگاه تا این لحظه به صورت رسمی تاریخی برای بازگشت ژسوس اعلام نکرده ولی شکی نیست که آرتتا و آرسنالی‌ها بی‌صبرانه منتظر بازگشت این مهاجم گلزن هستند.

دیدگاه‌ها