کد خبر : 1866453 | 04 بهمن 1401 ساعت 09:18 | 7.8K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: افتخار می‌کنم سرمربی تاتنهام هستم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، شایعات مربوط به تصمیمش برای جدایی از این تیم را به سبک خودش رد کرد.

کونته: افتخار می‌کنم سرمربی تاتنهام هستم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 0-1 برابر فولام به پیروزی برسد.
تک گل این بازی توسط هری کین روی پاس گل سون هیونگ مین به ثمر رسید تا سه امتیاز مهم این بازی از آن تاتنهام شود و آن‌ها کمی از بحران چند هفته اخیر فاصله بگیرند و به دیدارهای آینده امیدوار شوند. 
کونته پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من پاسخ خوبی از بازیکنانم گرفتم. آنها تصمیم گرفتند بجنگند. ما یک بار دیگر نشان دادیم وقتی به عنوان یک تیم بازی کنیم، مقابله با ما دشوار خواهد بود. من از عملکرد تیمم در چند بازی اخیر هم راضی بودم اما دوبار شکست خورده بودیم.»

1793412

او با تمجید از تلاش بازیکنانش اظهار داشت: «وقتی رفتار و روحیه جنگندگی بازیکنانم کنار هم را می‌بینم برایم بسیار مهم است. اگر می‌خواهید به رویاپردازی ادامه دهیم باید به عنوان یک تیم تصمیم بگیریم و به یکدیگر کمک کنیم. این باعث خواهد شد که بازی کردن برابر ما برای همه سخت شود.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به شایعات جدای‌اش از این تیم در روزهای اخیر اضافه کرد: «من به این که سرمربی تاتنهام هستم افتخار می‌کنم. همه باید به وضوح از این موضوع خبر داشته باشند. به همین دلیل است که سعی می‌کنم از لحظه اول تا لحظه آخر بجنگم. ما در حال حاضر پنجم هستیم اما همچنان انتظار بیشتری داریم و باید تا آخر بجنگیم تا ببینیم در نهایت کارمان به کجا خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها