کد خبر : 1866458 | 04 بهمن 1401 ساعت 09:40 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

وعده فدراسیون کشتی برای برخورد قاطع با متخلفین

فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابت‌های قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.

وعده فدراسیون کشتی برای برخورد قاطع با متخلفین

به گزارش ورزش سه، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در حالی طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد که این میدان مهم داخلی با درگیری و حاشیه همراه بود.

گویا بعد از پایان دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم بین ارشک محبی از کرمانشاه و محمدجواد ابراهیمی از مازندران که اتفاقاً یکی از کشتی‌های حساس و مهم این دوره از رقابت‌های محسوب می‌شد، برادر و همراهان ابراهیمی به نحوه قضاوت داور اعتراض کرده و اعتراض آنها به سالن گرم مسابقات هم کشیده می‌شود. این ماجرا به همین‌جا ختم نشد و اعتراض به نحوه کُچینگ ابراهیمی توسط مربیان استان و درگیری شدید بین همراهان ابراهیمی و عباس رنجبر (مربی مازندران) ادامه پیدا کرد.

به گفته مربیان مازنی در حالی که همه در سالن گرم از باخت ابراهیمی و نحوه قضاوت داوران ناراحت بودند، ناگهان افرادی به سمت آنها حمله‌ور شده و عباس رنجبر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در همین راستا متولیان فدراسیون کشتی بلافاصله بعد از جمع آوری شواهد و مستندات وارد عمل شدند و نخستین جلسه کمیته اخلاق با حضور اعضای این کمیته و رئیس کمیته انضباطی را برگزار کردند.

روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری این جلسه در روز دوشنبه نوشت:

« اولین جلسه کمیته اخلاق فدراسیون با حضور اعضای کمیته اخلاق و رئیس کمیته انضباطی در سالن کنفرانس ساختمان شهید جنگروی (فدارسیون کشتی) برگزار شد.

به زودی آرای کمیته اخلاق این جلسه در خصوص اتفاقات اخیر در جامعه کشتی اعلام خواهد شد که پس از اعلام آرا طبق آیین نامه کمیته اخلاق فدراسیون کشتی با متخلفین برخورد خواهد شد.»

دیدگاه‌ها