کد خبر : 1866508 | 04 بهمن 1401 ساعت 12:45 | 19.2K بازدید | 43 دیدگاه

ادعای عجیب نویل: سیتی قهرمان می‌شود، نه آرسنال!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی در نهایت آرسنال را در کورس قهرمانی لیگ برتر شکست خواهد داد.

ادعای عجیب نویل: سیتی قهرمان می‌شود، نه آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرسنال در این فصل باعث شده که آنها با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرند. 
این تیم موفق شد سه امتیاز حساس و مهم در دیدار برابر منچستریونایتد را نیز از آن خود کند تا نشان دهد که عزمش را برای رسیدن به این جام قهرمانی جزم کرده و آماده است تا با هر تیمی رقابت کند. 
با این حال نمایش خوب این تیم نتوانسته نویل را قانع کند که آنها می‌توانند جام قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را از آن خود کنند و هنوز در این باره تردید دارد. 

1794247

او در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «از نظر من آن‌ها قهرمان لیگ برتر نخواهند شد. من فکر می‌کنم فاتح لیگ امسال هم منچسترسیتی است چون آنها روندی بسیار خاص دارند و به خوبی با چگونگی انجام این کار آشنا هستند.»
این مدافع سابق یونایتد با اشاره به احتمال افت آرسنال اضافه کرد: «من معتقد هستم که مقطعی از فصل خواهد رسید که آرسنال در آن افت خواهد کرد، یک یا دو بازی را واگذار می‌کند و سیتی درست پشت سر آنها قرار دارد. جبران کردن این فاصله برای سیتی آسان است و این موضوع کار را برای آرسنال بسیار دشوار خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها