کد خبر : 1866518 | 04 بهمن 1401 ساعت 13:57 | 21.9K بازدید | 18 دیدگاه

رکورد عجیب؛

هیچکس را به اندازه وینیسیوس در اروپا نزدند

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.

هیچکس را به اندازه وینیسیوس در اروپا نزدند

به گزارش "ورزش سه"، سبک خاص بازی وینیسیوس و دریبل‌ها و البته تاثیرگذاری‌اش در زمین بازی باعث شده که بسیاری از بازیکنان حریف به متوقف کردن او از طریق خطا روی بیاورند. 
این بازیکن برزیلی به مهره کلیدی رئال مادرید در چند فصل اخیر تبدیل شده و گاهی حتی به نظر می‌رسد که تیم‌های مقابل هیچ راهی جز خطا کردن برای ممانعت از پیشروی این بازیکن و ارسال پاس گل یا حتی به ثمر رساندن گل ندارند. 
با این حال، بسیاری از داوران در این مدت خطاهای انجام شده روی او را نادیده گرفتند و معتقد بودند که این بازیکن در بسیاری از موارد دست به تمارض می‌زند. 

1794687

این رفتار باعث شده که بازیکنان حریف بیش از پیش به خطا روی این ستاره برزیلی روی بیاورند و این موضوع باعث ایجاد دردسر برای او و رئال مادرید شده است. 
بر اساس آماری که از لیگ‌‎های مختلف اروپایی منتشر شده، بیشترین خطای انجام شده در تمام اروپا روی وینیسیوس صورت گرفته و هیچ بازیکن دیگری به اندازه او از سوی حریفان تحت فشار نبوده است. 
این موضوعی است که پیش از این کارلو آنچلوتی نیز بارها به آن اشاره کرده و گفته بود که بازیکنان حریف، داوران و هواداران به اندازه کافی برای این بازیکن احترام قائل نیستند.

دیدگاه‌ها