کد خبر : 1866542 | 04 بهمن 1401 ساعت 15:56 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

حسین وفایی: از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهم کرد

اسنوکرباز ایران می‌گوید که از عنوان قهرمانی خود در مسابقات شوت اوت دفاع خواهد کرد.

حسین وفایی: از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا و به نقل تورجهانی اسنوکر، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران با احساساتی متفاوت به مسابقات شوت اوت سال گذشته نگاه می‌کند؛ این مسابقات برای بازیکن ایرانی و خانواده‌اش غمگین دنبال شد چراکه مادربزرگش تنها چند روز قبل از شروع مسابقات درگذشت. اما وفایی توانست بر عملکرد خود تمرکز کند و این باعث شد تا بهترین لحظه زندگی حرفه ای خود را  به ثبت رسانده و اولین عنوان رنکینگ خود را کسب کرد.

وفایی امروز به ورزشگاه مورنینگ ساید در لستر می‌رود و روز چهارشنبه ساعت ۱۳ در بازی افتتاحیه این مسابقات بازی می‌کند. او شروعی سخت برای دفاع از عنوان خود در برابر شان مورفی خواهد داشت. این مسابقات یک میدان قوی و منحصر به فرد جهانی است. در این رقابت‌ها افرادی مانند مارک سلبی، مارک ویلیامز، مارک آلن و ... بازی می‌کنند.

وفایی با بازگشت به ۱۲ ماه عقب می گوید: «روزگار غم انگیزی بود. قبل از شروع بازی‌ها من در اتاقم گریه می کردم. وقتی مامان و خواهرهایم با من تماس می گرفتند، همه آنها گریه می کردند. آنها نمی‌دانستند که من در یک تورنمنت بازی می کنم. سه چهار روز بعد متوجه شدند که من در مسابقات قهرمان شده ام و نمی دانستند گریه کنند یا خوشحال باشند. من هم همینطور بودم، پنج دقیقه غمگین بودم بعد ده دقیقه خوشحال بودم. بازگشت به کشورم با این جام عالی بود.

وفایی ۲۸ ساله گفت: بازی در دور اولم شگفت انگیز بودچرا که  من مسلط بودم. وقتی به جدول ابتدایی این مسابقات آمدم فقط احساس کردم که برنده خواهم شد. من مطمئن بودم، فقط منتظر یک فرصت بودم و بعد تمام شد. تمام تلاشم را می کنم تا از عنوانم دفاع کنم. من تسلیم نمی شوم. این یکی از هیجان انگیزترین مسابقات تقویم است. هواداران آن را دوست دارند و ما بازیکنان نیز آن را دوست داریم.

به گزارش ایسنا، حسین وفایی که در رقابت‌های شوت آوت ۲۰۲۲ شرکت کرده بود موفق شد با شکست حریفان به فینال این رقابت‌ها راه یابد. اسنوکرباز ایران در فینال این رقابت‌ها مقابل مارک ویلیامز قرار گرفت و توانست او را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. 

حسین وفایی که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت، موفق شد با کسب ۱۲۳ امتیاز در بازی اول خود بالاترین بریک رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند. مجموع جوایز این رقابت‌ها ۱۷۱ هزار پوند تخمین زده شده بود که وفایی در این رقابت‌ها ۵۰ هزار پوند را به جیب زد.  

دیدگاه‌ها