کد خبر : 1866554 | 04 بهمن 1401 ساعت 16:28 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سالن ناطق نوری فردا میزبان مشت زنان ایرانی

جدال 14 بوکسور برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان، فردا (چهارشنبه – پنجم بهمن‌‍ماه) با انجام هفت مبارزه در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار می‌شود.

جدال 14 بوکسور برای رسیدن به پیراهن تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان، فردا (چهارشنبه – پنجم بهمن‌ماه) در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار می‌شود.

طبق اعلام حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی بوکس قرار است در این رقابت‌ها هفت مبارزه انجام شود که نفرات برتر در اردو باقی می‌مانند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مبارزاتی که قرار است فردا انجام شود، به شرح زیر است:

وزن 54 کیلوگرم: مهدی خسروی (کردستان) – محمدحسین حقی (زنجان)
وزن 60 کیلوگرم: بهنام ابراهیمی (لرستان) – پوریا عبدالمالکی (تهران)
وزن 63.5 کیلوگرم: علی اکبر میراحمدی (چهارمحال بختیاری) – حسین کهرازه (سیستان و بلوچستان)
وزن 67 کیلوگرم: امیرحسین دوستی (گیلان) – باقر فرجی (لرستان)
وزن 86 کیلوگرم: ناصر مظلومی (تهران) – علیرضا رزین (البرز)
وزن 92 کیلوگرم: مهدی نوروزی (گیلان) – علی فتحی (تهران)
وزن 92 کیلوگرم: پوریا امیری (کرمانشاه) – مجید جمشیدوند (لرستان)

در نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس که پس از مسابقات انتخابی از روز یکم بهمن ماه آغاز شده است بوکسورهای که مقام اول را در این رویداد کسب کردند، منتخبین کمیته فنی در این رقابت‌ها و همچنین برخی بوکسورهای حائز شرایط که با اطلاع قبلی و به دلایل موجه از جمله مصدومیت در رقابت‌های انتخابی غیبت داشتند، حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده حسینقلی نهرودی به عنوان سرمربی است و همایون امیری، فروتن گل آرا و محمود نهتانی مربیگری تیم را برعهده دارند. مرتضی بهرامی‌نژاد نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارد.

لازم به یادآوری است، بوکس کشورمان سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی که کسب سهمیه المپیک پاریس نیز محسوب می‌شود را پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها