کد خبر : 1866564 | 04 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 52.7K بازدید | 18 دیدگاه

نه هالند، نه نونیز: یک اوکراینی سریع‌ترین بازیکن انگلیس

با اینکه در فصل جاری از ارلینگ هالند و داروین نونیز به عنوان سریع‌ترین بازیکنان لیگ برتر یاد می‌شد ولی مودریک با انجام اولین بازی‌اش در لیگ برتر موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.

نه هالند، نه نونیز: یک اوکراینی سریع‌ترین بازیکن انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، سرعت در فوتبال مدرن به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازیکنان تبدیل شده است. به خصوص مهاجمان در حال حاضر به سرعت نیازی مبرم دارند و کند بودن می‌تواند خیلی زود یک مهاجم را از تیم‌های درجه‌یک به حاشیه براند.

لیگ برتر انگلیس یکی از سریع‌ترین لیگهای دنیا است و تیمهای حاضر در این لیگ سعی می‌کنند از این ویژگی در کنار استراتژی‌های دیگر برای غلبه بر رقبا استفاده کنند. در فصل جاری در میان ستاره‌های پرسرعت این لیگ از ارلینگ هالند، مهاجم گلزن منچسترسیتی، در کنار داروین نونیز لیورپولی به عنوان سریع‌ترین فوتبالیست‌ها یاد می‌شد.

اما این آمار هفته گذشته دستخوش تغییر شد و میخایلو مودریک، پدیده اوکراینی چلسی، به محض ورود به لیگ برتر و در اولین بازی خود در این لیگ موفق شد رکورد سرعت را شکسته و صدرنشین سریع‌ترین بازیکنان این لیگ شود.

مودریک در دیدار تیمش چلسی با لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید اولین بازی خود در انگلیس را انجام داد. او در این مسابقه رکورد سرعت 36.63 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد تا به عنوان سریع‌ترین فوتبالیست لیگ برتر معرفی شود.

1793941

رتبه دوم فهرست هم در اختیار هالند و نونیز قرار ندارد و آنتونی گوردون، مهاجم انگلیسی اورتون، با ثبت سرعت 36.61 کیلومتر بر ساعت در رتبه دوم قرار گرفته است.

جالب اینجا است که رکورد ثبت شده داروین نونیز در این فصل از هالند بیشتر است. این ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با سرعت 36.53 کیلومتر بر ساعت در رتبه سوم قرار گرفته و رتبه چهارم سریعترین‌ها با رکورد 36.22 کیلومتر بر ساعت در اختیار ارلینگ هالند است.

1784166

در فصل گذشته رکورد سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در اختیار آنتونیو رودیگر، بازیکن وقت چلسی، بود که توانسته بود سرعت 36.7 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. محمد صلاح و آداما ترائوره هم فصل گذشته بعد از رودیگر در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشتند.

دیدگاه‌ها