کد خبر : 1866570 | 04 بهمن 1401 ساعت 18:15 | 131.8K بازدید | 53 دیدگاه

گزارش لاونگواردیا

شاکی جدید: دنی آلوز به من هم تعرض کرده بود!

دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.

شاکی جدید: دنی آلوز به من هم تعرض کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، دردسرهای دنی آلوز تمامی ندارد و او حالا یک شاکی جدید نیز دارد. این ستاره سابق بارسلونا، یووه و پی اس جی، از روز جمعه به اتهام تعرض به یک زن جوان در باشگاه شبانه ساتن بارسلونا زندانی است. آلوز در قرارگاه پلیس و پس از تفهیم اتهام بازداشت شد و ابتدا به زندان برایانز 1 و سپس به برایانز 2 منتقل شد. هرچند آلوز اتهامات را انکار کرده ولی فیلم دوربین های مداربسته، صحت ادعای شاکی را تایید می کند. 

1794760

همچنین خالکوبی روی شکم دنی آلوز که شاکی به دقت آن را توصیف کرده بود نیز باعث شده تا ستاره برزیلی تقریبا بی‌دفاع شود. آلوز امروز وکیل خود را نیز تغییر داده و وکیل لیونل مسی قصد دارد او را از این مخمصه نجات دهد.

طبق ادعای روزنامه لاونگواردیا، دوست شاکی آلوز که به عنوان شاهد نزد قاضی حاضر شده بود، گفته است که آلوز همان شب به او نیز تعرض کرده و به زحمت توانسته بود از دست او خلاص شود. اظهارنظری که با ادعای شاکی اصلی که گفته بود شاهد تعرض آلوز به دوستش بود، مطابقت دارد. باید دید شرایط برای آلوز در روزهای آینده چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها