کد خبر : 1866578 | 04 بهمن 1401 ساعت 19:13 | 41.2K بازدید | 86 دیدگاه

پیش‌بینی دشوار نیم‌فصل درباره قهرمان لیگ برتر

مساله این است: آرسنال یا منچسترسیتی

کارشناسان شبکه اسکای در نیم‌فصل لیگ برتر انگلیس پیش‌بینی خود درباره قهرمان این فصل را ارائه دادند.

مساله این است: آرسنال یا منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، شبکه تلویزیونی اسکای به مناسبت رسیدن فصل رقابتهای لیگ برتر به نیمه راه از دو کارشناس این شبکه، گری نویل و جیمی کاراگر، خواست که پیش‌‌بینی خود را درباره قهرمان این فصل ارائه بدهند. نویل و کاراگر پیش‌بینی‌های متفاوتی داشتند و یکی از آنها آرسنال و دیگری منچسترسیتی را قهرمان این فصل اعلام کرد.

آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و موفق شده از 19 مسابقه 50 امتیاز به دست بیاورد که آمار فوق‌العاده‌ای است. شاگردان آرتتا درحالیکه یک بازی کمتر از سیتی انجام داده‌اند نسبت به شاگردان گواردیولا 5 امتیاز بیشتر دارند.

با توجه به اینکه آرسنال و سیتی تا کنون با هم دیدار نکرده‌اند و تا پایان فصل دو بازی مقابل هم خواهند داشت پیش‌بینی قهرمانی یکی از آنها در حال حاضر واقعا دشوار به نظر می‌رسد.

1794781

*گری نویل: منچسترسیتی قهرمان است
باور کنید هر 10 دقیقه یکبار این سوال را از من می‌پرسند که آرسنال واقعا می‌تواند قهرمان بشود؟ الان برای پیش‌بینی دقیق زود است ولی من با تجربه شخصی‌ام می‌گویم سیتی در حال بازی‌بازی کردن است و هنوز فصل را واقعا شروع نکرده. شاگردان پپ وقتی واقعا شروع کنند آرسنال را به زیر خواهند کشید.

اما چهار رتبه اول در پایان فصل به نظرم اینطور خواهد بود: منچسترسیتی – منچستریونایتد – آرسنال – تاتنهام.

1791481

*جیمی کاراگر: آرسنال بدون شک قهرمان این فصل است
وقتی می‌گوییم آرسنال قهرمان می‌شود فقط به خاطر امتیازش نیست. عملکرد آنها امسال بی‌نظیر بوده. فقط به بازی‌های اخیرشان نگاه کنید. آنها برایتون را له کردند، جلوی نیوکسل متوقف شدند و منچستریونایتد را هم بردند. این آرسنالی که می‌بینم هیچکس حریفش نخواهد بود حتی منچستر سیتی.

چهار رتبه اول جدول در پایان فصل اینطور خواهد بود: آرسنال – منچسترسیتی- منچستریونایتد - نیوکسل.

1794782

دیدگاه‌ها