کد خبر : 1866586 | 04 بهمن 1401 ساعت 20:16 | 13.8K بازدید | 7 دیدگاه

همه کارشناسان گفتند پنالتی نبود، جز افشاریان؛

عمران‌زاده: حق فیلم نشان دادن هم از ما گرفته‌اند

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری‌ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری‌هایشان انتقاد کرد.

عمران‌زاده: حق فیلم نشان دادن هم از ما گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده با بیان اینکه در دیدار مقابل هوادار سوار بر بازی بودیم و هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم، عنوان کرد: خط دفاعی ما یکی از بهترین روزهای خود را در این فصل داشت و غیر از صحنه پنالتی اشتباه، هیچ توپ دیگری به سمت چارچوب ما نرفت، ولی تصمیم نادرست داور کاری کرد تا به حق واقعی خودمان در این بازی نرسیم.

وی ادامه داد: نمایش تاکتیکی و عملکرد منسجم خط دفاعی آلومینیوم مقابل هوادار کاری کرد تا تیم حریف نتواند کار خاصی در این مسابقه انجام دهد و با اشتباه فاحش داور، به یک پنالتی برسد و یک امتیاز بگیرد. اما با این وجود، باید از بازیکنانمان تقدیر کنیم که بازی شایسته‌ای انجام دادند، ولی با ناعدالتی به حقشان نرسیدند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ضمن انتقاد از قضاوت داور بازی با هوادار اظهار کرد: چطور می‌شود همه دیدند که خطا بیرون اتفاق افتاده غیر از داور و کمک او؟ حتی خود بازیکنان هوادار هم از اینکه خطای بیرون از محوطه را داور پنالتی گرفت، تعجب کردند. اما تیم داوری اصرار به اشتباه خود داشت. متاسفانه با یک سوت اشتباه زحمات ما بر باد رفت و دیگر هم برنمی‌گردد.

1755883

عمران‌زاده یادآور شد: فدراسیون فوتبال بیانیه داده و عنوان کرده نباید از داوری‌ها صحبت کنیم. اما تا کی این کار را انجام دهیم؟ باور کنید برخی صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد. دو بازی مقابل فولاد و هوادار که برای ما ۶ امتیازی بود، بخاطر اشتباهات داوری از دست رفت. با این شرایط، توقع داشتید سرمربی ما هیچ واکنشی نشان ندهد؟ متاسفانه حتی حق فیلم نشان دادن را هم از ما گرفته‌اند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: آقای افشاریان پس از این بازی مصاحبه‌ای انجام دادند و عنوان کردند حق را به داور می‌دهیم. سؤال اول، چطور تمام کارشناسان داوری از روی صحنه‌های تلویزیونی تشخیص دادند خطا بیرون از محوطه اتفاق افتاده، اما رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد؟ مورد دوم، وقتی یک داور اشتباه می‌کند، مربیان و بازیکنان اعتراض می‌کنند و از کمیته داوران می‌خواهند به اشتباه داور رسیدگی شود، اما حالا که ما اعتراض کردیم و می‌گوییم اشتباه کرده، آقای افشاریان می‌گوید حق را به داور می‌دهیم. پس ما این اشتباه را به چه کسی عنوان کنیم؟

وی به دیدار روز جمعه آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد و افزود: خدا را شکر پس از مدت‌ها دوباره هواداران را در ورزشگاه می‌بینیم و مطمئنا با حضورشان انرژی مضاعفی می‌گیریم. از تماشاگران پرشور آلومینیوم درخواست داریم به استادیوم بیایند و در کنار تیم باشند تا بتوانیم نمایشی بهتر از همیشه ارائه کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها