کد خبر : 1866596 | 04 بهمن 1401 ساعت 21:39 | 80.6K بازدید | 47 دیدگاه

با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

استقلال و 48 ساعت پرسروصدا در نقل‌و‌انتقالات

با اعلام رسمی استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شد و آبی‌ها می توانند بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند.

استقلال و 48 ساعت پرسروصدا در نقل‌و‌انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت نزدیک به 2 هفته از وعده 10روزه مدیرعامل استقلال مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها، سرانجام این اتفاق رخ داد و با پرداخت مطالبات گابریل پین و هرویه میلیچ و ارسال تأییدیه وکلای این 2 نفر به فیفا، اکنون آبی‌ها مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارند.

در اطلاعیه رسمی استقلال و به نقل از علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه، آمده است که پس از پرداخت مطالبات گابریل پین، مربی سابق این تیم و هرویه میلیچ، بازیکن کروات سابق آبی‌پوشان و اعلام دریافت طلب از سوی این دو به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال رسما باز شد.

اکنون استقلال تنها 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فرصت دارد تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ‌برتر در حالی از تاریخ هفدهم دی آغاز شده است که براساس اعلام مسئولان پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ برتر خلیج فارس شامگاه روز پنجشنبه 6 بهمن ماه 1401 رسما بسته خواهد شد.

ریکاردو ساپینتو لیست بازیکنان موردنظرش را به مدیران باشگاه داده و باید دید مذاکرات با این افراد چگونه پیش خواهد رفت. آبی‌ها با علم به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمشان در روزهای آخر بازار نقل و انتقالات، صحبت‌هایی را با چند بازیکن آغاز کرده‌اند و اکنون به دنبال پیش بردن مراحل پایانی این مذاکرات و جذب نفرات موردنظر سرمربی تیمشان هستند.

البته باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تنها با جذب بازیکنان جدید همراه نخواهد بود. آبی‌ها به طور قطع چند خروجی مطرح نیز خواهند داشت و اصولا از آنجایی که فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم پر شده، تا بازیکنی از جمع شاگردان ساپینتو جدا نشود، آنها قادر به خرید نفرات جدید نخواهند بود.

دیدگاه‌ها