کد خبر : 1866597 | 04 بهمن 1401 ساعت 21:41 | 29.7K بازدید | 23 دیدگاه

یونایتدها و تحقق آرزوی چندساله: خانواده گلیزر می‌رود

رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد، با وجود بهبود شرایط ورزشی این تیم در ماه‌های گذشته قصد دارند سهام خود را به صورت کامل به فروش برسانند.

یونایتدها و تحقق آرزوی چندساله: خانواده گلیزر می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با هدایت اریک تن‌هاخ این روزها احیا شده و اکثر کارشناسان معتقدند شیاطین سرخ در پایان فصل دست‌کم بین چهار تیم اول جدول قرار خواهند داشت و سهمیه لیگ قهرمانان این تیم برای فصل آینده قطعی است. برخی از هواداران حتی معتقدند یونایتد امسال شانس قهرمانی خواهد داشت.

با این حال، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند خانواده گلیزر، مالک آمریکایی باشگاه، با وجود بهبود قابل‌توجه شرایط ورزشی تیمشان قصد دارد کل سهام خود در این باشگاه را به فروش برسانند.

1794803

با اینکه خبر فروش باشگاه توسط گلیزرها برای بسیاری از هواداران عجیب به نظر می‌رسد، ولی این تصمیم از نظر اقتصادی یک تصمیم منطقی است. حالا که باشگاه از نظر ورزشی شرایط خوبی پیدا کرده، مالکان می‌توانند با دست بازتری در مذاکرات فروش شرکت کنند و سهامشان را به بهای بیشتری واگذار کنند.

هواداران یونایتد سال‌ها با خانواده گلیزر مشکل داشتند و بارها با ایجاد کمپین‌هایی خواهان خروج این خانواده آمریکایی از باشگاه شده بودند.

مالکان فعلی منچستریونایتد اواخر سال گذشته میلادی اعلام کردند برای جذب سرمایه‌گذاران جدید آماده‌اند. این در حالی بود که آنها در سال‌هایی که با مخالفت شدید هواداران روبرو بودند، مصرانه می‌گفتند به هیچ عنوان قصد فروش ندارند.

دیدگاه‌ها