کد خبر : 1866598 | 04 بهمن 1401 ساعت 21:55 | 27.3K بازدید | 14 دیدگاه

روسونری منتظر این لحظه بود: زلاتان پا به توپ شد

زلاتان ابراهیموویچ تصاویری از پا به توپ شدن خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا هوادارانش به بازگشت هر چه سریع‌تر اسطوره سوئدی به میادین امیدوار شوند.

روسونری منتظر این لحظه بود: زلاتان پا به توپ شد

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر هواداران میلان عده زیادی از فوتبال‌دوستان که شیفته زلاتان ابراهیموویچ هستند مدت‌هاست انتظار می‌کشند تا این ستاره محبوب را بار دیگر در زمین‌های فوتبال پا به توپ ببینند.

غیبت ایبرا از زمین‌های فوتبال طولانی شده است. او از تابستان گذشته با یک مصدومیت شدید درگیر شد و در نهایت زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد. ستاره پا به سن گذاشته سوئدی از آن زمان تا امروز دیگر در میادین حضور نداشته است.

اما امروز این ستاره 41ساله روسونری در شبکه‌های اسپانیایی تصاویری از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد او به بازگشت به تیم استفانو پیولی و به میدان رفتن با پیراهن این تیم نزدیک شده است. در تصاویری که زلاتان منتشر کرد او برای اولین بار پا به توپ شده و روی زمین چمن به توپ ضربه می‌زند.

1794805

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ایبرا سخت در تلاش است تا خود را به دیدار تیمش با میلان در لیگ قهرمانان اروپا که قرار است روز 14 فوریه برگزار شود برساند.

ابراهیموویچ در پایان سال 2019 به میلان بازگشت و در فصل‌های بعدی تاثیر قابل‌توجهی بر این تیم گذاشت. با درخشش‌های زلاتان بود که میلان بار دیگر به رتبه‌های بالای سری آ رسید و در نهایت به دوران یازده‌ساله بدون جام خود پایان داد و اسکودتو را فتح کرد. هر چند زلاتان به دلیل مصدومیت‌های متعدد در فصلی که میلان در سری آ به قهرمانی رسید تعداد زیادی از بازی‌های روسونری را از دست داد.

1794806

دیدگاه‌ها