کد خبر : 1866604 | 04 بهمن 1401 ساعت 22:47 | 11.7K بازدید | 5 دیدگاه

لژیونرها؛

گرد و خاک ۱۹ امتیازی صابر کاظمی در قطر

العربی با درخشش خیره‌کننده صابر کاظمی به دومین پیروزی خود در لیگ قطر دست یافت.

گرد و خاک ۱۹ امتیازی صابر کاظمی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی که جزء پدیده های نوظهور والیبال ایران در یک سال اخیر بود، تصمیم گرفته که امسال کار خود را در لیگ قطر دنبال کند. پشت خط زن تیم ملی که چند پیشنهاد داشت، اما نهایتا در تصمیمی غیرمنتظره حضور در باشگاه العربی قطر را به عنوان چالش این فصل خود انتخاب کرد.

صابر کاظمی و العربی در دو بازی ابتدایی این فصل دو وضعیت متفاوت را تجربه کرده بودند. جایی که العربی در هفته اول رقابت‌های لیگ قطر یک شکست عجیب و غیرمنتظره را مقابل الخور متحمل شد تا در همان ابتدا یک شوک به آنها وارد شود. با این حال یاران صابر کاظمی بلافاصله آن باخت را جبران کردند و موفق شدند برابر الاهلی به پیروزی 3-1 دست پیدا کنند.

در همین راستا، امروز رقابت‌های لیگ والیبال قطر پیگیری شد و در یکی از مسابقات هفته سوم العربی رو در روی تیم پلیس قرار گرفت و موفق شد به راحتی هر چه تمام‌تر و در سه ست متوالی حریف خود را شکست دهد. العربی در این بازی به ترتیب با نتایج 25-22، 25-18 و 25-14 حریف خود را از پیش رو برداشت و به دومین پیروزی فصل دست یافت.

صابر کاظمی در این بازی نمایش درخشانی در ترکیب العربی داشت و موفق شد 19 امتیاز برای این تیم کسب کند تا نقش مهمی در این برد شیرین تیمش ایفا کرده باشد.

دیدگاه‌ها