کد خبر : 1866605 | 04 بهمن 1401 ساعت 22:51 | 129.6K بازدید | 86 دیدگاه

وعده فتح‌الله‌زاده: دو بازیکن می‌گیریم تا هواداران به هوا بپرند!

استقلال به دنبال مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که این باشگاه با تیام صحبتی نکرده و حضور علی کریمی در این تیم منتفی است

استقلال به دنبال مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات استقلال بالاخره عصر امروز باز شد. مدیران این تیم موفق شدند مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کنند و با تأیید وکلای این دو نفر، فیفا نیز پنجره آبی‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز کرده است و اکنون مدیران باشگاه تنها 48 ساعت زمان دارند تا نفرات جدید و مدنظر ساپینتو را به خدمت بگیرند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امشب مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود. او درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها و همچنین مذاکرات برای جذب 2 بازیکن جدید خبر داد که یکی از آنها مهاجمی است که سابقه حضور در منچسترسیتی و اورتون را در کارنامه دارد.

صحبت‌های مدیرعامل استقلال را در زیر می‌خوانیم:

* مدیر برنامه میلیچ اجازه صحبت با او را نمی‌داد
پنجره ما توسط میلیچ و پین بسته شده بودم. یک تیم را برای مذاکره با میلیچ به ترکیه فرستادیم. دوستان و مدیران قبلی می‌گفتند پول این بازیکن را داده‌ایم و من نیز فکر می‌کردم این کار انجام شده که چند روز پیش مشخص شد اینگونه نیست. مدیر برنامه این بازیکن خیلی ناراحت بود و به او اجازه صحبت با ما را نمی‌داد.

* خودم با میلیچ تماس تصویری برقرار کردم
به هر طریقی که شده، توانستم تماس تصویری با میلیچ داشته باشم و خودم را به او معرفی کردم. دقیقا زمانی با او صحبت کردم که به سپاهان باختیم و او گفت خیلی ناراحتم که بازی را واگذار کرده‌ایم. به او گفتم حالا که هنوز به استقلال احساس داری، خواهش می‌کنم به ترکیه بیا و با همکاران من مذاکره کن، چون خودم باید راهی امارات شوم. برای میلیچ بلیت گرفتیم و ایشان به ترکیه آمد و توانستیم پول او را پرداخت کنیم و خودم نیز پرونده پین را بستم. ما حدود 280هزار دلار به میلیچ پرداخت کردیم. با پین توافق کردیم تا در 2 قسط 25هزار دلاری مبلغ او را پرداخت کنیم.

ویدئو: 270702

* یک نفر از داخل باشگاه آمار داد و حسابمان بسته شد!
برای پرداخت این مبلغ خیلی سختی کشیدیم. امروز باید 4میلیارد از باقی‌مانده مطالبات را واریز می‌کردیم. ولی در لحظات آخر متوجه شدیم حساب ما مسدود شده است. از خود باشگاه به ما خط دادند که پول آمده و یک آژانسی رفت و حساب را مسدود کرد. به سختی دوستی را در ترکیه پیدا کردم که 14، 15هزار یورو را پرداخت کرد. بعضی دوستان کم‌لطف هستند و اذیت می‌کنند.
پرونده جدید: ما هفت-هشت پرونده داریم. آقای استراماچونی، پادوانی، محبی و چند پرونده دیگر نیز داریم که باید به آنها رسیدگی کنیم.

* دو بازیکن جذب می‌کنیم که هواداران به هوا بپرند!
متأسفانه دوستان تیم را که بستند، جای خالی نگذاشتند. در حال صحبت هستیم تا جای یکی-دو نفر خالی شود. آقای ساپینتو از من فقط 2 بازیکن خواسته و تلاش می‌کنیم 2 بازیکن خوب جذب کنیم که وقتی هواداران بشنوند، درجا بپرند بالا! اسم آنها را نمی‌گوییم، اجازه بدهید آن زمان اعلام شود تا مانند زمانی که بازیکنان گل می‌زنند، هواداران بپرند بالا! یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی را مد نظر قرار داده‌ایم.

* حضور علی کریمی در استقلال منتفی است
آقای کریمی در ترکیه بازی می‌کند. بله ما با او صحبت کردیم. ولی او از حضور در آنجا رضایت دارد. ما برای او آرزوی موفقیت کردیم. دوست داشتیم او به استقلال برگردد ولی حضور او در تیم ما منتفی است. ما یک مهاجم و یک هافبک جذب می‌کنیم؛ چون جا نداریم و نمی‌توانیم بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم.

ویدئو: 270703

* با مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون صحبت کرده‌ام
من شخصا با تیام صحبت نکرده‌ام. ولی با یک فوروارد خیلی خوب صحبت کرده‌ایم که در اورتون و منچسترسیتی بازی کرده است. ولی باید تصمیم بگیریم که چه کسانی را جذب کنیم. چون یک بازیکن خارجی بیشتر نمی‌توانیم به خدمت بگیریم. باید تا لحظه آخر با ساپینتو من تو من باشیم تا کسی که او می‌خواهد را بگیریم و تیم تقویت شود.

* برای اینکه شایعه‌ای درست نشود، مجیدی را ندیدم
اگر از ساپینتو حمایت نکنم که نباید بازیکنان مورد نظر او را جذب کنم. اتفاقا برای اینکه شایعاتی مبنی بر انتخاب جانشین ساپینتو در امارات مطرح نشود، حتی فرهاد مجیدی را نیز ندیدم. رابطه ما خوب است، من از این تیم انتظار قهرمانی دارم و حمایت می‌کنم. ولی می‌خواهم کارها خوب پیش برود. وقتی که جام نمی‌گیرم، حالم بد می‌شود.
* کاوه شرایطی دارد که می‌تواند بازیکن ما باشد 
کاوه رضایی؟ من شخصا صحبت نکرده‌ام. ولی کاوه شرایطی دارد که می‌تواند بازیکن ما باشد. من می‌خواهم که دوستان قرارداد را خوب بخوانند و بعد صحبت کنند چون یک اتفاقی برایشان رخ می‌دهد که خوب نیست. یکهو ممکن است بازیکنی از تیم آنها بیاید و در تیم ما بازی کند. من احترام گذاشتم و برای جذب هافبکشان (ریکاردو آلوز) نامه رسمی زدم و کار بدی نکردم. نمی‌دانم چرا دوستان اینگونه صحبت کردند.

ویدئو: 270705

* شهباززاده و آمانوف اگر بخواهند می‌توانند بروند
آمانوف و شهباززاده در لیست خروج: صحبت شده چون از سایر تیم‌ها تقاضا دارند، گفته‌ایم اگر می‌خواهند می‌توانند بروند. باید سرمربی لیست خروج را رسما به من اعلام کند و بگوید که این بازیکنان را نمی‌خواهم. او نیز منتظر است که ببیند ما کدام بازیکنان را می‌توانیم جذب کنیم و تیم را بالانس کند.

* سیاوش یزدانی از چند تیم پیشنهاد دارد
سیاوش یزدانی از چند تیم پیشنهاد دارد و چند سرمربی هم درباره او با خود من صحبت کرده‌اند و چون با ساپینتو زاویه پیدا کرده، طبیعی است که اگر او بخواهد به تیم دیگری برود، ما مخالفتی نمی کنیم. سرمربی تیم تعیین‌کننده است و با بازیکنان کار می‌کند. ما باید بازیکنی داشته باشیم که با سرمربی همدل باشد و خودش را برای مربی و هواداران فدا کند.

* برای پادوانی هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم
وضعیت پادوانی؟ من قبلا نیز گفته‌ام که پادوانی بازیکن بامرام و بامعرفتی است. مطمئن باشید هر کاری که از دستم برای حمایت از او بربیاید، انجام می‌دهم. قطعا به او حکمی می‌دهیم و سعی می‌کنیم او را راضی کنیم تا به ایران بیاید و اینجا مشغول شود.

دیدگاه‌ها