کد خبر : 1866608 | 04 بهمن 1401 ساعت 23:06 | 50K بازدید | 6 دیدگاه

ژیرو: در قلب هواداران هستم و می‌خواهم تمدید کنم

گزینه عجیب و غریب ژیرو بعد از میلان

اولیویه ژیرو در فاصله پنج ماه تا پایان قراردادش با میلان از علاقه خود برای حضور در MLS خبر داد.

گزینه عجیب و غریب ژیرو بعد از میلان

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیروی 36ساله بعد از سه فصل و نیم حضور در چلسی راهی میلان شد و طی 18 ماه اخیر برای این تیم بازی کرده است. او در 62 بازی برای باشگاه ایتالیایی 23 بار گلزنی کرده و نقش مهمی در کسب اولین قهرمانی روسونری در سری آ بعد از بیش از یک دهه داشت.

ملی‌پوش فرانسوی که عضو تیم قهرمان جام جهانی 2018 بود، تا پایان فصل 23-2022 با میلان قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. در فاصله پنج ماه تا پایان فصل باشگاهی و از همین حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده ژیرو آغاز شده است.

ESPN چندی پیش در یک گزارش مدعی شد ژیرو که در این فصل 9 گل طی 24 بازی برای میلان به ثمر رسانده، آماده پیوستن به MLS است. در این گزارش بدون اینکه به نامی اشاره شود، از بررسی پیشنهادات چند تیم امریکایی توسط ژیرو خبر داد.

1794816

حالا خود این بازیکن طی اظهار نظری جدید اعتراف کرده که مدت‌هاست از طرفداران تیم‌های لیگ امریکا بوده است. او در گفت‌وگو با فوتبال ایتالیا در خصوص آینده خود گفت: "می‌خواهم با میلان تمدید کنم. با بردن اسکودتو به قلب هواداران راه یافته‌ام و شرایط خوبی دارم. با باشگاه صحبت می‌کنم و اگر شرایط بازی و پایان دوران حرفه‌ای‌ام در میلان فراهم باشد، این کار را انجام خواهم داد."

او در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به علاقه‌ای که به MLS دارد، افزود: "اگر بخواهم یک مقصد عجیب و غریب انتخاب کنم، همیشه دوست داشتم در MLS بازی کنم و این لیگ را انتخاب می‌کنم. می‌خواهم به گلزنی و کسب جام با میلان ادامه دهم و نظری در خصوص بازگشت به فرانسه ندارم."

بر اساس گزارش‌های رسیده از منابع آگاه، اولیویه ژیرو آخرین پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد را رد کرده و در حال ارزیابی شرایط خود طی پنج ماه آینده است. این در حالی است که در مقطعی از نقل و انتقالات زمستانی از ملی‌پوش فرانسوی میلان به عنوان یکی از جانشینان احتمالی کریستیانو رونالدو نیز یاد می‌شد.

دیدگاه‌ها