کد خبر : 1866612 | 04 بهمن 1401 ساعت 23:35 | 33.9K بازدید | 25 دیدگاه

پاداش‌های باورنکردنی برای قهرمانی در جام خلیج فارس؛

ملی‌پوشان عراقی پاسپورت دیپلماتیک گرفتند!

اعضای تیم ملی عراق پس از قهرمانی در جام خلیج فارس، از سوی اشخاص و سازمان‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.

ملی‌پوشان عراقی پاسپورت دیپلماتیک گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که به عنوان میزبان بیست‌وپنجمین دوره جام خلیج فارس وارد این رقابت‌ها شده بود، با غلبه بر عمان در دیدار فینال این مسابقات، به عنوان قهرمانی دست یافت.

جایزه قهرمانی در جام خلیج فارس، یک‌میلیون دلار بود که بین اعضای تیم ملی عراق تقسیم شد اما این تنها پاداشی نبود که به ملی‌پوشان عراق اهدا شد.

نخست‌وزیر عراق به هر کدام از بازیکنان تیم ملی این کشور، یک قطعه زمین در بغداد و همچنین پاسپورت دیپلماتیک اهدا کرده تا بدون دردسر به نقاط مختلف جهان سفر کنند. همچنین مقتدی صدر نیز به هر کدام از اعضای کاروان تیم ملی عراق، یک قرآن به همراه مبلغ ده‌هزار دلار هدیه داده است.

شهردار بصره سی اتومبیل لوکس به ملی‌پوشان عراق اهدا کرده و هادی العامری، عضو مجلس عراق نیز به هر کدام از اعضای تیم ملی کشورش، یک آیفون ۱۴ داده است. همچنین رییس مجلس عراق به هر بازیکن ۱۵میلیون دینار تقدیم کرده است.

فالح الفیاض، یکی از فرماندهان نیروهای حشدالشعبی، ده‌میلیون دینار، به همراه یک اسلحه به هر کدام از بازیکنان داده و وزارت اقتصاد عراق هم سی اتومبیل نیسان در اختیار بازیکنان قرار داده است.

شرکت هواپیمایی العراقیه شش بلیت هواپیما و یک شرکت ساختمان‌سازی نیز به شش بازیکن برتر تیم ملی عراق، خانه اهدا کرده و بانک الجنوب هم ۶۵۰هزار دلار را بین اعضای تیم تقسیم کرده است.

1794826

دیدگاه‌ها