کد خبر : 1866619 | 05 بهمن 1401 ساعت 01:16 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

عقاب‌ها با تحقیر روسونری مدعی شدند

لاتزیو 4-0 میلان: همه برای قهرمانی ناپولی

میلان با قبول شکست چهار بر صفر مقابل لاتزیو شانس مستحکم کردن رتبه دوم خود را از دست داده و با ناپولی صدرنشین 12 امتیاز فاصله پیدا کرد.

لاتزیو 4-0 میلان: همه برای قهرمانی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لاتزیو و میلان در آخرین بازی هفته نوزدهم سری A از ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف هم رفتند. شاگردان پیولی یک روز بعد از شکست اینتر، این شانس را داشتند که با غلبه بر لاتزیو، رتبه دومی خود را مستحکم کنند اما عقاب ها فراتر از حد انتظار ظاهر شده شکست 4-0 را به روسونری تحمیل و به رده سوم صعود کردند.

1794845

میلان بازی را بهتر از لاتزیو شروع کرد و سعی داشت تا با حملات زودهنگام خود دروازه میزبان را باز کند اما خیلی زود دروازه خودش باز شد. ماتیا زاکانی در دقیقه 4 بازی یک پاس تند و تیز را از سمت چپ روانه محوطه جریمه حریف کرد که این پاس را سرجی ساویچ با شوتی کات دار و زیبا به گوشه دروازه میلان فرستاد تا نتیجه یک بر صفر به سود لاتزیو شود.

بعد از این گل، میلان به سرعت سعی داشت تا با پرس از جلو به گل تساوی دست پیدا کند. بعد از اینکه این ترفند شاگردان پیولی جواب نداد، آنها تا میانه های نیمه اول، به دنبال ایجاد خطر از کناره ها بودند اما لاتزیو با یک دفاع خوب، برنامه هایشان را نقش بر آب کرد.

1794846

بعد از اینکه حملات میلان تا دقیقه 30 به نتیجه ای نرسید، لاتزیو تلاش‌های خود را برای زدن گل دوم بیشتر کرد و توانست در دقیقه 38 توسط ماتیا زاکانی به گل دوم برسد؛ سازنده گل اول لاتزیو در فاصله 7 دقیقه تا پایان نیمه اول با یک نفوذ زیبا از سمت راست وارد محوطه جریمه میلان شد و یک ضربه زمینی را روانه دروازه این تیم کرد؛ توپ طی این ضربه و روی اشتباه فاحش گلر میلان به گل دوم لاتزیو تبدیل شد تا 45 دقیقه نخست با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.

1794840

میلان نیمه دوم را مثل نیمه اول تهاجمی شروع کرد تا هر چه سریع تر به گل رسیده و برای فرار از شکست تلاش کند. دفاع خوب لاتزیو در این نیمه هم ابتکار عمل را از ارکان تهاجمی میلان گرفته و به آنها اجازه ایجاد خطر نمی‌داد.

در دقیقه 62 بازی رافائل لیائو در دهانه دروازه شانس خوبی برای باز کردن دروازه لاتزیو داشت اما ضربه بی دقت او از بالای دروازه راهی اوت شد. 5 دقیقه بعد از این موقعیت بود که لاتزیو صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ این ضربه را لوئیز آلبرتو وارد دروازه میلان کرد تا نتیجه 3-0 شده و شانس شاگردان پیولی برای جبران به حداقل برسد.

1794842

چند دقیقه بعد از گل سوم، پدرو داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما توپ روی پای او جفت و جور نشد تا دروازه میلان برای چهارمین بار باز نشود. این ولی پایان توفان میزبان نبود و این تیم در دقیقه 75 یک بار دیگر دروازه میلان را باز کرد. این بار نوبت فیلیپه اندرسون بود که روی پاس در عمق آلبرتو با تاتاروسانو تک به تک شده و دروازه او را با بغل پایی زیبا باز کند.

1794841

در 15 دقیقه پایانی بازی، میلانی‌ها نایی برای حمله و کاستن از سنگینی نتیجه نداشتند تا با قبول شکست 4-0 زمین بازی را ترک کنند. با این نتیجه، میلان 38 امتیازی ماند تا ناپولی با اختلاف 12 امتیازی راهی نیم فصل دوم شود. لاتزیو نیز با غلبه بر میلان، 37 امتیازی شده و جای اینتر در رده چهارم را گرفت.

1794843

دیدگاه‌ها