کد خبر : 1866625 | 05 بهمن 1401 ساعت 08:17 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

سوپر گل دقیقه 90 کیمیش برای نجات بایرن

ستاره بایرن با این گل جام‌جهانی را فراموش کرد

در دیداری از هفته هفدهم بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ مقابل کلن با نتیجه 1-1 متوقف شد.

ستاره بایرن با این گل جام‌جهانی را فراموش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دومین بازی خود در سال 2023 را نیز مثل بازی اول با تساوی یک بر یک به پایان رساند. چهره ویژه دومین تساوی متوالی این تیم در سال جدید، جاشوا کیمیش بود؛ بازیکنی که با گلزنی مقابل کلن، اشتباه بازی قبل مقابل لایپزیش را جبران کرد.

شاگردان ناگلزمان در آن دیدار در شرایطی به تساوی یک بر یک مقابل لایپزیش رضایت دادند که تیم حریف روی اشتباه کیمیش به گل رسید.

ستاره خط میانی تیم ملی آلمان بعد از اشتباه فاحشی که مقابل لایپزیش مرتکب شد، اعلام کرد که هنوز از حال و هوای جام جهانی 2022 و حذف تحقیر آمیز از این رقابت‌ها خارج نشده است. او همچین اضافه کرد که بابت نتایج تیم ملی ناراحت است اما باید هر چه زودتر از شرایط فعلی خارج شده و به تیم باشگاهی اش کمک کند.

1794867

کیمیش خیلی زود به وعده خود عمل کرده و در بازی با کلن، با به ثمر رساندن یک گل بسیار زیبا و ارائه بازی قابل قبول، هم اشتباه بازی قبل را جبران کرد و هم نشان داد که کم کم در حال خروج از حال و هوای جام جهانی است؛ او با توجه به سن پایینش، شانس زیادی برای حضور در جام جهانی بعدی دارد تا ناکامی قطر را جبران کند.

1794869

در نودمین دقیقه از بازی کلن و بایرن و در حالی که شاگردان ناگلزمان خود را آماده متحمل شدن اولین باخت خانگی فصل کرده بودند، کیمیش در فاصله 30 متری دروازه حریف صاحب توپ شد و بی درنگ با ضربه ای سنگین دروازه را هدف گرفت؛ توپ روی شوت بی نقض ستاره بایرن و دور از دستان دروازه بان کلن که پرواز بلندی انجام داده بود، در قعر دروازه قرار گرفت تا یکی از زیباترین گل های فصل را شاهد باشیم.

1794868

دیدگاه‌ها