کد خبر : 1866651 | 05 بهمن 1401 ساعت 10:33 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام جالب وینگر نیوکسل: خداحافظ اخراجی! (عکس)

جیکوب مورفی، وینگر نیوکسل، واکنش جالبی به اخراج دوژه چالتاکار در بازی برابر ساوتهمپتون نشان داد.

اقدام جالب وینگر نیوکسل: خداحافظ اخراجی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید. 
تلاش‌های هر دو تیم برای باز کردن دروازه در طول این بازی تا دقیقه 73 بی‌نتیجه بود و در نهایت این جوئلینتون بود که موفق شد دروازه ساوتهمپتون را باز کند و پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 
اما اتفاق جالبی که توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیسی و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی جلب کرد، اقدام مورفی پس از اخراج یکی از بازیکنان حریف بود. 
چالتاکار در دقیقه 28 این بازی به دلیل خطایی که انجام داده بود کارت زرد اول را دریافت کرد و در دقیقه 86 نیز بار دیگر به دلیل خطا از سوی داور جریمه شد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 
مورفی که در نزدیکی او ایستاده بود تصمیم گرفت واکنشی نسبت به این موضوع نشان دهد و در نتیجه در حالی که این بازیکن از کنارش رد می‌شد تا از زمین بیرون برود، شروع به دست تکان دادن برای او به نشانه خداحافظی کرد. 

1794895

این واکنش باعث شد که بازیکن ساوتهمپتون لحظه‌ای شوکه شود و مکث کند. حتی به نظر می‌رسد که چالتاکار از این رفتار مورفی خنده‌اش هم گرفت اما در هر حال به مسیرش ادامه داد و از زمین خارج شد تا ساوتهمپتون در دقایق باقی‌مانده 10 نفره به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها