کد خبر : 1866690 | 05 بهمن 1401 ساعت 14:15 | 56.5K بازدید | 27 دیدگاه

مارسلینو در مصاحبه با رادیو مارکا

مطمئنم هرگز مربی رئال و بارسلونا نخواهم شد

مارسلینو گارسیا تورال، مربی 57 ساله اسپانیایی، معتقد است هرگز شانس هدایت دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا را پیدا نخواهد کرد.

مطمئنم هرگز مربی رئال و بارسلونا نخواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، مارسلینو گارسیا از پایان فصل گذشته و با جدایی از بیلبائو بدون تیم است و مدتی گفته می شد شانس اول هدایت اسپانیا پس از جام جهانی خواهد بود اما این‌چنین نشد و لوییس دلافوئنته جانشین لوییس انریکه شد. مارسلینو که سابقه هدایت تیم های مطرحی چون سویا، ویارئال و والنسیا را در کارنامه دارد و با والنسیا فاتح کوپا دل ری نیز شده، معتقد است هرگز شانس هدایت رئال و بارسا را پیدا نخواهد کرد. 

1794928

او به رادیو مارکا گفت: «تقریبا به این اطمینان رسیده ام که هرگز رئال و بارسا با من تماس نخواهند گرفت. آن‌ها یا به سراغ مربیان پرافتخار غیراسپانیایی می روند یا از بازیکنان سابق‌شان استفاده می کنند. من چنین شرایطی را ندارم و مطمئنا شانسی برای مربیگری این دو تیم بزرگ نخواهم داشت.»

مارسلینو در مورد هدایت بیلبائو گفت: «بیلبائو واقعا تیم خاصی است و تجربه جالبی بود. همه بازیکنان تیم اهل باسک هستند و تمام رده های پایه بیلبائو را طی کرده اند. آنها در زمین می خواهند پاسخ اعتماد و حمایت خانواده و دوستان خود را بدهند و گاهی این فشار به ضرر تیم تمام می شود.»

1794929

آینده: «شاید به خارج از اسپانیا بروم و هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس از لحاظ اقتصادی گزینه خوبی خواهد بود؛ چون حتی تیم های ضعیف و رده پایین انگلیسی هم توان اقتصادی بالایی دارند.»

تیم ملی اسپانیا: «معتقدم لوییس انریکه کارش را خوب انجام داد و پس از جدایی او امید اندکی داشتم که جانشینش شوم ولی خیلی زود این امید به یاس تبدیل شد. اشتیاق زیادی داشتم ولی حالا کاملا حامی مربی جدید هستم.»

دیدگاه‌ها