کد خبر : 1866709 | 05 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

دربی جنوبی پرماجرا و جنجالی

لیگ یک/ حسرت بزرگ دقیقه 96 برای استقلال خوزستان

سیروس پورموسوی و شاگردانش با بدشانسی بزرگی در ثانیه‌های پایانی، برد در دربی جنوب را از دست دادند.

لیگ یک/ حسرت بزرگ دقیقه 96 برای استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که با نمایشی برتر در نیمه اول توانسته بود با گلی که جواد آقایی پور به ثمر رسانده بود برنده راهی رختکن شود، با فرصت سوزی‌های خود در نیمه دوم، در حسرت دستیابی به برد در دربی ماند.

شاگردان سیروس پورموسوی نیمه دوم را نیز تهاجمی و پرموقعیت روی دروازه استقلال ملاثانی دنبال کردند و بارها تا آستانه فروپاشی دوباره دروازه کردانی، گلر حریف، پیش رفتند که موقعیت سوزی و نمایش موفق این دروازه‌بان مانع از تحقق هدف آن‌ها شد.

1794970

استقلال ملاثانی اما همانند بازی رفت چشم به ضدحملات دوخته بود و با ارسال‌های بلند، عمق خط دفاعی استقلال خوزستان را نشانه گرفته بود. آن‌ها در نهایت در دقیقه 3+90 روی ارسالی که داشتند، با تصمیم کمک داور مبنی بر برخورد توپ به دست عظیم گوگ، صاحب موقعیت پنالتی شدند.

1794972

اعتراضات در خصوص این تصمیم در نهایت باعث شد تا داور بازی کاپیتان استقلال خوزستان را با کارت قرمز مواجه کرده و بهرامی را اخراج کرد.

1794974

در نهایت سعیداوی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در شرایطی که پورحمیدی جهت ضربه را نیز تشخیص داده بود، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

یکی از حواشی این بازی تعویض علی صفایی داور بازی بود. صفایی در دقیقه 63 و بعد از دومین مداوای نافرجام روی زانوی خود، قضاوت را به داور چهارم سپرد تا بهروز محمدی مطلق ادامه بازی را داوری کند.

1794973

استقلال خوزستان که می‌توانست با توجه به توقف دیگر مدعیان تا رده دوم جدول نیز با پیروزی در این بازی صعود کند، با بدشانسی بزرگی با حداقل امتیاز کار را پایان داد. آن‌ها هفته آینده در دیداری حساس مقابل فجر در شیراز قرار خواهند گرفت و برای رسیدن به هدف صعود خود، قطعا چاره‌ای جز پیروزی سخت در این بازی نخواهند داشت.

1794976

عکس ها: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها