کد خبر : 1866714 | 05 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 8.5K بازدید | 8 دیدگاه

خیبر 1 - فجرسپاسی شیراز 0

لیگ یک/ فراز از این بازی 6 امتیاز دشت کرد!

خیبر خرم‌آباد موفق شد در یک بازی حساس و هیجان‌انگیز فجرسپاسی را از پیش رو بردارد و به رتبه سوم جدول صعود کند.

لیگ یک/ فراز از این بازی 6 امتیاز دشت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول امروز تیم‌های خیبر خرم‌آباد و فجرسپاسی شیراز به میزبانی خیبر مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول بسیار جذابیت داشت. فجرسپاسی تا پیش از بازی امروز با 29 امتیاز در رده سوم بود و خیبر 26 امتیازی در رتبه پنجم قرار داشت.

در طول 90 دقیقه بازی دو تیم بسیار جذاب و پراتفاق دنبال شد و در نهایت خیبر موفق شد این نبرد 6 امتیازی و مهم را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه بدهد.

1795045

مهرداد قنبری در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی تک گل خیبر را به ثمر رساند و 3 امتیاز شیرین را به حساب تیمش واریز کرد. البته خیبر در این دیدار یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد.

شاگردان فراز کمالوند که در این بازی از حضور هواداران خرم‌آبادی نیز بهره‌مند بودند، با این 3 امتیاز بار دیگر به صدرجدول نزدیک شدند. در روزی که بالانشینان جدول یعنی شمس‌آذر، سایپا و پارس جنوبی جم نتوانستند به برد برسند، خیبر با 3 امتیاز این مسابقه 29 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

1795047

فجر سپاسی نیز با 29 امتیازی که از قبل اندوخته بود، به رده چهارم سقوط کرد و حالا با این شرایط شاهد رقابت‌های جذاب‌تری نیز در ادامه مسابقات لیگ یک خواهیم بود.

دیدگاه‌ها