کد خبر : 1866718 | 05 بهمن 1401 ساعت 17:01 | 41.4K بازدید | 91 دیدگاه

لئو بهترین بازیکن تاریخ است

زلاتان: بهترین سناریو، قهرمانی مسی در جام جهانی بود

زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.

زلاتان: بهترین سناریو، قهرمانی مسی در جام جهانی بود

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ماه‌هاست که به دلیل جراحی پا شرایط بازی ندارد و به تازگی توانسته پا به توپ شود. قرار بود او ژانویه به میادین برگردد ولی فعلا زمان بازگشت دقیق او مشخص نیست. شایعاتی در مورد بازنشستگی زلاتان در پایان فصل و مشغول شدن به عنوان سفیر جهانی باشگاه میلان نیز شنیده می شود.

1792950

زلاتان در زمان برگزاری جام جهانی در اظهار نظری جالب گفته بود که جام برای لیونل مسی است و این از قبل مشخص بوده است. در نهایت نیز مسی با آرژانتین جام را بالای سر برد. ستاره سوئدی در پاسخ به سوالی در این مورد گفت: «من گفته بودم که آرژانتین با مسی قطعا قهرمان جهان خواهد شد. برای ماندگاری جام جهانی 2022 در اذهان، کدام سناریو بهتر از قهرمانی مسی سراغ داشتید؟ مسی قهرمان می‌شد، جام جهانی بیشتر در خاطره‌ها می‌ماند یا امباپه؟ قطعا مسی. من مطمئن بودم آرژانتین قهرمان می‌شود. مسی حالا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند.»

1786244

زلاتان ادامه داد: «برای امباپه متاسفم ولی نگرانش نیستم. جای افسوس است که 4 گل در فینال بزنی (سه گل در جریان بازی و یکی در پنالتی‌ها) ولی قهرمان نشوی اما کیلیان هنوز جوان است و سال‌های درخشانی پیش رو دارد و می‌دانم که او یک جام جهانی دیگر نیز خواهد برد. نگرانی من به خاطر برخی بازیکنان آرژانتین است که پس از قهرمانی رفتاری ناشایست و غیرورزشی داشتند. این رفتار یعنی شما قهرمان شدید اما دیگر رنگ قهرمانی را نمی‌بینید؛ چون ساز و کار فوتبال این‌چنین است. من نمی‌توانم برای آن دسته از بازیکنان این تیم که به شیوه‌ای غیرمحترمانه جشن گرفتند، احترام قائل باشم.»

1792341

زلاتان درباره دوران حضورش در فرانسه و بازی برای تیم پاری‌سن‌ژرمن گفت: «من عاشق فرانسه هستم. چهار سال آنجا بودم و فوتبال فرانسه را به سطحی جهانی رساندم. این حرفی که می‌زنم مغرورانه نیست، بلکه باور داشتن به توانایی‌های خود است.»

دیدگاه‌ها