کد خبر : 1866735 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:07 | 176.3K بازدید | 86 دیدگاه

یک غافل‌گیری ویژه با نقش‌آفرینی قلی‌زاده

احتمال هایجک بزرگ سپاهان از فرهاد مجیدی!

وینگر تیم ملی ایران در جام جهانی احتمالا بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران خواهد بود.

احتمال هایجک بزرگ سپاهان از فرهاد مجیدی!

به گزارش "ورزش سه" بدون تردید علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی تیم شارلوا و ستاره تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر، مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالات فوتبال ایران در روزهای آتی خواهد بود و خبر پیوستن او به تیم جدیدش به مانند یک بمب ساعتی، در حال نزدیک شدن به انفجار است.
قلی‌زاده که از ابتدای پنجره زمستانی زمزمه‌هایی مبنی بر تمایلش به جدایی از باشگاه بلژیکی به گوش می‌رسید، همزمان با قرار نگرفتن نامش در لیست تیم شارلوا برای بازی برابر کلوب بروخه، این احتمال به قطعیت نزدیک شد.
در حالی که از الاتحاد کلبا به عنوان جدی‌ترین مشتری علی قلی‌زاده نام برده می‌شد، اکنون احتمالی جذاب، پیش روی این بازیکن و باشگاه‌های ایرانی قرار گرفته است. با اینکه رسانه‌های بلژیکی از احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ ایران خبر می‌دهند، بدیهی است که گزینه‌های زیادی پیش روی ستاره‌ای در تراز او نباشد و مقصد احتمالی او در صورت پیوستن به تیم‌های ایرانی، علاوه بر حضور در کورس قهرمانی، از توانایی مالی برای خرید او و پرداخت دستمزدش برخوردار باشد.

1795006

فیلتری که گزینه‌های محتمل برای عقد قرارداد با این بازیکن را به باشگاه‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور تقلیل می‌دهد. در این بین با توجه به وضعیت مالی وحشتناک باشگاه استقلال و اولویت پرسپولیس بر جذب مهاجم و البته اوضاع نه‌چندان ایده‌آل این باشگاه از لحاظ مالی، بعید به نظر می‌رسد غول‌های فوتبال پایتخت توانایی جذب این بازیکن را داشته باشند.

با توجه به دوری تراکتور از صدر جدول و خارج بودن این تیم از کورس قهرمانی، تی‌تی‌ها نیز از بین گزینه‌های محتمل برای ادامه فوتبال قلی‌زاده خارج می‌شود.

در نهایت تنها تیمی که هم از لحاظ مالی از توانایی لازم برای جذب قلی‌زاده برخوردار است و هم از لحاظ اسکواد به مهره‌ای در پست قلی‌زاده نیاز مبرم دارد و البته در کورس قهرمانی نیز حضور دارد، سپاهان اصفهان است که با مورایس بعد از جام جهانی در مسیر رو به جلویی قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد، در صورت اقدام برای به خدمت گرفتن قلی‌زاده و البته علاقه این بازیکن به ادامه فوتبالش در ایران، بعید به نظر می‌رسد که این انتقال نافرجام باقی بماند.

1795005

البته که با توجه به باقی ماندن دو و نیم سال از قرارداد قلی‌زاده با شارلوا بسیار بعید به نظر می‌رسد که سپاهان برای خرید این بازیکن اقدام کند و به احتمال زیاد برای جذب قرضی این بازیکن در صورت اعلام نیاز مورایس با مدیران شارلوا مذاکره خواهند کرد. هرچند این موضوع نیز باید نهایتا تا 30 ساعت آینده به نتیجه برسد که کار سختی است اما با توجه به روابط ایده‌آل مدیران سپاهان با همتایان خود در شارلوا به واسطه مذاکرات موفق در زمان جذب نورافکن، این کار غیرممکن نخواهد بود.

در صورت رخ دادن این اتفاق، سپاهان به کابوس فرهاد مجیدی و الاتحاد کلبا تبدیل خواهد شد چرا که بعد از جلوگیری از رقم خوردن انتقال شهریار مغانلو به این باشگاه، با جذب قلی‌زاده شاهد یک هایجک بزرگ در مارکت بازیکنان ایرانی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها