کد خبر : 1866738 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:11 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

باخت غیرمنتظره تیم‌اصفهانی؛

شگفتی ساز لیگ به تیم قعر جدولی نه نگفت!

گیتی پسند اصفهان یک شکست غیرمنتظره را مقابل شهرداری گنبد متحمل شد.

شگفتی ساز لیگ به تیم قعر جدولی نه نگفت!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین دیدار هفته بیست و یکم شهرداری گنبد در سالن المپیک میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و در خانه با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد. گنبدی‌ها با این پیروزی به هشتمین برد خود دست یافته و 23 امتیازی شدند تا یک پله صعود کرده و در جایگاه یازدهم قرار گیرند.

شهرداری گنبد ست نخست را با امتیاز 28 بر 26 به نفع خود به پایان رساند اما در ست دوم 25 بر 27 مغلوب حریف شد تا این دیدار برای مشخص شدن برنده مسابقه به ست چهارم کشیده شود. در ست‌های سوم و چهارم گنبدی‌ها 25 بر 18 و 25 بر 21 حریف را شکست دادند و تا پیروزی دور رفت خود برابر این تیم را تکرار کنند. دیدار دور رفت این تیم‌ها سه بر دو به سود گنبد به پایان رسیده بود.
با این نتیجه گیتی‌پسند اصفهان به عنوان تیم نهم جدول با 9 برد و 27 امتیاز باقی ماند. مسعود یزدان‌پناه و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و مسعود ذوقی داور اول و وحید خراسانی داور دوم این دیدار بودند.

احد ارمشی سرمربی تیم شهرداری گنبد و سهند اله‌وردیان بازیکن تیم گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند و رمضان صحبتی به دلیل اعتراض به داور دوم کارت قرمز دریافت کرد.این مسابقه که با حضور 800 تماشاگر در سالن المپیک برگزار شد، 130 دقیقه ادامه یافت.

دیدگاه‌ها