کد خبر : 1866743 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:19 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیکان هم به پلی‌آف رسید؛

اکبری با عطایی بی‌حساب شد: وعده دیدار، شاید فینال

پیکان تهران در حساس‌ترین بازی هفته موفق به شکست لبنیات هراز آمل شد.

اکبری با عطایی بی‌حساب شد: وعده دیدار، شاید فینال

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر مردان تیم‌های پیکان و لبنیات هراز آمل در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان سه بر دو حریف صدرنشین خود را شکست داد و جشن پانزدهمین برد خود را گرفت تا با 46 امتیاز به عنوان سومین تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف معرفی شود.

تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهداب یزد پیش از پیکان صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود.
تیم پیکان تهران در ست نخست این مسابقه جذاب با اقتدار و 25 بر 16 صدرنشین جدول را شکست داد اما در ست دوم تیم لبنیات هراز آمل با نمایشی بهتر برتری خود را به پیکان دیکته و در میانه این ست نیز 6 امتیاز پیش افتاد.

پیکانی‌ها با تلاش و ممارست در امتیاز 24 ست دوم با لبنیات مساوی شدند، اما در نهایت شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز 28 بر 26 نتیجه را به سود خود خاتمه دادند تا دو تیم یک بر یک در ست شماری مساوی شوند. حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان در این ست چند دفاع عالی برابر نماینده آمل داشت تا تجربه خود را به رخ حریف بکشد.
در ست سوم پیکانی‌ها مجدد کنترل مسابقه را به دست گرفتند و همانند ست نخست 25 بر 16 حریف را شکست دادند تا اقتدار خود را با 9 امتیاز اختلاف به حریف دیکته کنند.

رقابت دو تیم در ست چهارم بسیار نزدیک به‌هم پیش رفت و امتیازها یکی یکی برای دو تیم تقسیم شد. این روند تا امتیاز 18 ادامه داشت، اما در نهایت هراز آمل فاتح میدان با امتیاز 25 بر 21 شد تا از نظر ست شماری تیم‌ها دو بر دو برابر شوند و یک امتیاز این مسابقه برای مدعیان ثبت شود.

در ست پنجم پیکان تیم برتر میدان بود و 15 بر 8 هراز را شکست داد تا در نهایت سه بر دو فاتح این مسابقه باشد و به پانزدهمین برد خود دست یابد. جذابیت جدال مدعیان به اندازه‌ای فنی و زیبا بود که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی از ست نخست در سالن حضور یافتند و از جمله حاضران در این مسابقه بودند.

دیدگاه‌ها