کد خبر : 1866751 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:37 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پیمان اکبری به پیروزی مهم مقابل تیم عطایی

سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد تیم هراز بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که والیبال را به خوبی بازی می‌کنند.

واکنش پیمان اکبری به پیروزی مهم مقابل تیم عطایی

به گزارش "ورزش سه"،در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر مردان تیم‌های پیکان و لبنیات هراز آمل در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان 3 بر 2 حریف صدرنشین خود را شکست داد و جشن پانزدهمین برد خود را گرفت تا با 46 امتیاز به عنوان سومین تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف معرفی شود.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از برد ۳ بر ۲ مقابل تیم هزار آمل اظهار داشت: به هر دو تیم بابت این بازی خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

وی افزود: انتظار من از تیم پیکان کمی بیشتر از این بود، چرا که وقتی توانستیم نفرات اصلی تیم مقابل را مغلوب و نتیجه را به نفع خود کنیم، می‌توانستیم مقابل نفرات جایگزین عملکرد بهتری داشته باشیم، اما بازیکنان ما با قدرت قبل به بازی ادامه ندادند.

سرمربی تیم والیبال پیکان در خصوص بازیکنان تیم هراز آمل گفت: این تیم بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که والیبال را به خوبی بازی می‌کنند.

اکبری در پایان گفت: برد این بازی مانند بازی‌های دیگر برای ما ارزشمند بود و با توجه به اینکه هفته قبل یک بازی را واگذار کردیم به این برد نیاز داشتیم.  هفته آینده هم با تیم خوب شهداب در شهر یزد بازی داریم و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها