کد خبر : 1866762 | 05 بهمن 1401 ساعت 19:43 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مس و تجربه دگرگونی با محمدکاظم؛

ستاره سابق تیم ملی در نقش منجی ظاهر شد

مس رفسنجان در آخرین دیدار هفته بیست و یکم در خانه موفق به شکست ایفاسرام اردکان شد.

ستاره سابق تیم ملی در نقش منجی ظاهر شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و یکم تیم ایفاسرام اردکان با هدایت علیرضا طلوع‌کیان میزبان مس رفسنجان بود، دیداری بین کویرنشینان لیگ که رفسنجانی‌ها با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شدند.

مس در دیدار با ایفاسرام و در ست‌های اول و دوم با امتیازات 30 بر 28 و 25 بر 20 حریف را شکست داد اما در ست سوم و چهارم اردکانی‌ها با پوئن‌های 34 بر 32 و 25 بر 23 نتیجه را به نفع خود تغییر دادند تا این جدال طولانی به ست پنجم بکشد. در ست پنجم و پرحاشیه این دیدار مس رفسنجان با نتیجه 15 بر 13 حریف خود را شکست داد تا پیروز این رقابت سخت باشد.

محمد محمدکاظم از هفته هفدهم هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده گرفت و در سه هفته اول حضور خود به عنوان سرمربی در این تیم مغلوب حریفان شد اما در هفته‌های بیستم و بیست و یکم با شکست هورسان رامسر و ایفاسرام به نوعی از تاکتیک‌های خود رونمایی کرد.
به این ترتیب ایفاسرام با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه هشتم و مس با پنج برد و 17 امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماندند.

مسابقه رفت دو تیم سه بر یک به سود ایفاسرام به پایان رسیده بود و در این دیدار رفسنجانی‌ها انتقام دور رفت را از حریف گرفتند.محمدحسین شفقی و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول و مجتبی اسپرغم به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند.

امین نجفی بازیکن تیم مس رفسنجان و علیرضا مباشری بازیکن ایفاسرام اردکان در این مسابقه که 179 دقیقه طول کشید، به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کردند. در پایان این مسابقه که یک هزار تماشاگر داشت، یکی از اعضای کادر فنی تیم مس با یک تماشاگر درگیر شد که نیروی انتظامی ورود کرده و به این موضوع پایان داد.

دیدگاه‌ها