کد خبر : 1866765 | 05 بهمن 1401 ساعت 19:50 | 37.3K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش کومان و دالیچ به قرعه لیگ ملت‌ها

بعد از اینکه مشخص شد هلند و کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها با هم دیدار خواهند کرد مربیان دو تیم در کنفرانس‌های خبری درباره این مسابقه صحبت کردند.

واکنش کومان و دالیچ به قرعه لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، امروز با انجام قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا 2023 مشخص شد دو تیم ملی هلند و کرواسی باید در این مرحله یکی از جذابترین دیدارهای این رقابت‌ها را برگزار کنند.

بعد از مشخص شدن قرعه دو تیم سرمربی‌های هلند و کرواسی در کنفرانس‌های خبری شرکت کردند و درباره دیدار حساس تیم‌هایشان صحبت کردند. رونالد کومان که در روزهای اخیر رسما کارش به عنوان سرمربی هلند را آغاز کرده بود در صحبت‌های خود گفت بی‌صبرانه منتظر لیگ ملت‌های اروپا است.

کنفرانس کومان، سرمربی تیم ملی هلند
کومان گفت در صحبتهای خود اشاره کرد که دیدار با کرواسی همیشه سخت خواهد بود. کرواسی در جام جهانی قطر به مقام سوم دست یافت. سرمربی تیم ملی هلند گفت:" در همین جام جهانی دیدیم که بازی کردن با کرواسی چقدر دشوار است. آنها تجربه بسیار بالایی دارند و در سالهای اخیر در تورنمنت‌های بزرگ عملکردی عالی داشته‌اند. ولی من بی‌صبرانه منتظر این تورنمنت هستم. بازی کردن برای فتح جام لذت‌بخش است و ما به خصوص بعد از شکست در فینال 2019 می‌خواهیم امسال جبران کنیم. از این گذشته خوشحالم که بازی‌ها در هلند برگزار می‌شود. این برای هواداران ما و خودمان عالی است".

1794531

کنفرانس زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی
دالیچ هم در کنفرانس خبری خود از هلند به عنوان یکی از سخت‌ترین حریفها اشاره کرد و گفت: "استادیوم‌ها در هلند پر خواهد شد. آنها مربی جدیدی دارند و یک تیم فوق‌العاده هستند. به خصوص دفاع آنها خیلی قوی است. هلندی‌ها بازیکنان جوان و پرقدرتی دارند. ولی می‌دانم که هواداران ما هم در این بازی حضور خواهند داشت و کاری می‌کنند صدایشان شنیده شود. همه شرکت‌کننده‌های این مرحله در بین 10 تیم برتر دنیا حضور دارند. ولی شکی نیست که هدف ما رسیدن به فینال است و برای پیروزی به مصاف هلند خواهیم رفت".

1780292

دیدگاه‌ها