کد خبر : 1866778 | 05 بهمن 1401 ساعت 21:50 | 17.9K بازدید | 8 دیدگاه

مصدومیت، بهانه نجات موقت پولیشیچ در چلسی

یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.

مصدومیت، بهانه نجات موقت پولیشیچ در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، مدتی است ثابت بودن در ترکیب چلسی را فراموش کرده است. شرایط او به‌ خصوص در دوران توماس توخل رو به وخامت رفت و شروع به کار گراهام پاتر هم نتوانست وضعیت بهتری برای پولیشیچ رقم بزند.

در نهایت مشخص شد که کادر فنی و مدیران چلسی در برنامه‌های خود روی این وینگر آمریکایی حساب نمی‌کنند چرا که چند روز پیش آبی‌های لندن در یک قرارداد بزرگ و پرداخت بیش از 100 میلیون یورو میخایلو مودریک اوکراینی را از شاختار به خدمت گرفتند.

1795084

یک رسانه انگلیسی امروز مدعی شد چلسی در اصل قصد داشته بعد از خرید مودریک، کریستین پولیشیچ را به فروش برساند اما مصدومیت او باعث شده آبی‌ها در این تصمیم فعلا تجدید نظر کنند. زمانی که پولیشیچ از ناحیه زانو مصدوم شد پزشکان اعلام کردند او دست‌کم دو ماه از میادین دور خواهد بود و شکی وجود نداشت که هیچ باشگاهی با این شرایط او را در ماه ژانویه نخواهد خرید.

1795083

بر اساس این گزارش جدایی پولیشیچ از چلسی در تابستان آینده قطعی است. از میلان به عنوان یکی از تیم‌های علاقه‌مند به ستاره آمریکایی یاد می‌شود ولی خبرهای امروز از ایتالیا نشان می‌دهد روسونری اولویت اول خود را جذب نیکولو زانیولو از رم می‌داند.

دیدگاه‌ها