کد خبر : 1866783 | 05 بهمن 1401 ساعت 23:25 | 203.2K بازدید | 309 دیدگاه

پایان شایعات در خصوص مهندس لیگ

فوری: شاه‌مهره نقل و انتقالات ۳ساله تمدید کرد

با اعلام باشگاه تراکتور، ریکاردو آلوز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با این تیم تمدید کرد.

فوری: شاه‌مهره نقل و انتقالات ۳ساله تمدید کرد

به گزارش “ورزش سه” راس ساعت ۲۳:۲۰ امشب خبر مهمی روی خروجی سایت و صفحات رسمی باشگاه تراکتور در فضای مجازی قرار گرفت و باعث شد هیاهو در بازار نقل و انتقالات زمستانی کم شود.

آنطور که باشگاه تراکتور اعلام کرده، پس از ساعت‌ها مذاکره، قرارداد ریکاردو آلوز با باشگاه تراکتور تا سال ۱۴۰۴ تمدید شد و اینگونه بهترین پاسور لیگ تا سه فصل آینده پیراهن سرخ این باشگاه را بر تن می‌کند.

آلوز پرتغالی که با ۸ پاس گل به عنوان آقای پاس گل لیگ برتر شناخته می‌شود، در چند وقت اخیر شایعات زیادی را اطراف خود تجربه کرد. به خصوص اینکه باشگاه استقلال و ساپینتو را به عنوان مشتری پر و پا قرص خود می‌دید و آبی‌پوشان به دنبال این بودند تا هر طور شده او را به پایتخت منتقل کنند.

در این بین، انتشار عکسی از مکالمه خصوصی آلوز و ساپینتو پس از بازی استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی، گمانه‌زنی‌ها را آغاز و سپس انتشار خبر تماس تلفنی سرمربی آبی‌پوشان‌ برای جذب او، باعث تقویت شایعات در خصوص انتقال این ستاره پرتغالی به استقلال شد.

1795096

با این حال، تراکتوری‌ها با انتشار خبر تمدید سه‌ساله، در بازار نقل و‌ انتقالات خودنمایی کردند. محمدرضا زنوزی، مالک این‌ باشگاه، که پیش از این اراده‌ برای درخشش در این صحنه را با جذب ستاره‌های نامی فوتبال ایران ثابت کرده، حالا با تمدید بلندمدت قرارداد ریکاردو آلوز، برنده مطلق بازار زمستانی است. چرا که هم اجازه جدایی ستاره لیگ از تراکتور را نداده و در کنار آن تمدید ۳ساله‌ای داشته است. هم‌چنین او با این اقدام از تقویت یکی از رقبای اصلی خود جلوگیری کرد.

هم‌چنین یکی از مهم‌ترین بندها در قرارداد آلوز گنجانده شده و طبق گفته باشگاه تراکتور، او در قرارداد جدید خود اجازه جدایی نخواهد داشت. در قرارداد قبلی او، هافبک پرتغالی می‌توانست در صورت جدایی قربان بردیف، تراکتور را ترک کند.

باشگاه استقلال، که اصلی‌ترین هدفش جذب ریکاردو آلوز در نقل و انتقالات زمستانی بود، حالا شکست سختی را برابر تراکتور تحت مالکیت زنوزی متحمل شده و باید به فکر جذب هافبک طراح دیگری باشد. موردی که بدون شک خبر تلخی برای مدیران و سرمربی پرتغالی آبی‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها