کد خبر : 1866784 | 05 بهمن 1401 ساعت 23:28 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

ماینتس 1-2 دورتموند: رینا، ستاره این روزهای زردها

دورتموند در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 ماینتس را شکست بدهد.

ماینتس 1-2 دورتموند: رینا، ستاره این روزهای زردها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ادین ترزیچ که چند روزقبل در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه 4-3 آگزبورگ را از پیش رو برداشته بودند، امشب هم موفق شدند در خانه ماینتس به سه امتیاز برسند و مانند دیدار قبلی این جیوانی رینا، ستاره جوان آمریکایی، بود که گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

1795101

در دیدار امشب ابتدا این ماینس بود که با گل لی جائه سونگ، ستاره کره‌ای‌اش، در دقیقه 2 پیش افتاد اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و جولین ری‌یرسون، مدافع راست جدید دورتموند که در همین ژانویه به خدمت گرفته شد، با یک شوت از پشت محوطه جریمه که در بین راه به یکی از بازیکنان حریف خورد، کار را به تساوی کشید.

1795100
این نتیجه تا آخرین ثانیه‌های بازی پابرجا بود، تا اینکه در سومین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم، دورتموند روی یک ضربه کرنر به گل دوم رسید. سباستین هالر، مهاجم بلند قامت دورتموندی‌ها، توپی که به تیر اول ارسال شده بود را با ضربه سر به تیر دوم فرستاد و جیووانی رینا بدون اینکه توسط بازیکنان حریف یارگیری شده باشد، به راحتی کار را تمام کرد.
دورتموند با این پیروزی 31 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد. آنها تنها یک امتیاز با لایپزیش، تیم دوم جدول فاصله دارند.

1795099

دیدگاه‌ها