کد خبر : 1866785 | 05 بهمن 1401 ساعت 23:56 | 82K بازدید | 120 دیدگاه

فرهاد می‌داند چگونه بازی کند و چگونه تاکتیک بچیند

تمجیدها از مجیدی: او از بهترین مربیان امارات است

کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت و او را یکی از بهترین سرمربیان لیگ این کشور معرفی کرد.

تمجیدها از مجیدی: او از بهترین مربیان امارات است

به گزارش "ورزش سه"، شبکه ابوظبی الریاضیة به مانند همیشه، در برنامه "المدیر الفنی" به بررسی مسابقات برگزارشده در لیگ این کشور پرداخت و علی مسری مجری و عبدالباسط الحمادی کارشناس برنامه، به دیدار میان اتحاد کلباء و الجزیره پرداختند که با پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

عبدالباسط الحمادی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درخصوص اینکه عامل اصلی پیروزی کلباء چه بوده، گفت: «فرهاد مجیدی! در حال حاضر، فرهاد مجیدی یکی از بهترین مربیان لیگ ماست. او می‌داند که چگونه بازی کند، چگونه در برابر حریفش تاکتیک بچیند و چطور از فرصت‌هایش استفاده کند.»

1795102
1795106

او در ادامه با اشاره به تصاویر گرافیکی روی مانیتور استودیو گفت: «این دقیقه اول بازی است. آنها فهمیده‌اند که الجزیره به دنبال حفظ توپ است و تلاش می‌کند مالکیت را از آن خود کند، اما چیدمان بازیکنان کلباء را در تصویر ببینید. آنها به خوبی پرس می‌کنند و توانستند توپ را از حریف بگیرند و به ضدحملات دل بستند.»

عبدالباسط الحمادی در پاسخ به سؤال علی مسری، مجری برنامه، مبنی بر اینکه در گذشته تیم‌ها به دنبال انجام بازی محتاطانه و دفاعی بودند و شاید سبک بازی کلباء نیز تدافعی باشد، گفت: «خیر، اصلا اینگونه نیست. بازیکنان کلباء برنامه و تاکتیک دارند. شما نگاه کنید که از دقیقه یک به دنبال گرفتن توپ و ایجاد فرصت هستند تا به دروازه حریف برسند.»

1795107
1795108

در ادامه نیز مجری برنامه با اشاره به اینکه کلباء در دقیقه پنجم نیز با برنامه و تاکتیک توانست به گل برسد، گفت: «من فکر نمی‌کنم این نظم تیمی اتفاقی باشد.» کارشناس برنامه نیز در پاسخ گفت: «نه اتفاقا با فکر و آگاهی کامل و تاکتیک خیلی درست از سمت سرمربی بوده که به این گل رسیده‌اند.»

همچنین، عبدالباسط الحمادی پس از تمجید از کیفیت بالای پاس ‌های رد و بدل شده میان شاگردان مجیدی و برنامه‌ریزی‌های آنها برای رسیدن به گل، درخصوص بحث دفاعی اتحاد کلباء نیز گفت: «آنها در بخش دفاعی از تمرکز بالایی برخوردارند و با تعداد نفرات بالا دفاع می‌کنند. نگاه کنید که آنها چگونه روزنه‌هایی که حریف می‌تواند به دروازه برسد را بسته‌اند.»

1795109
1795110

او ادامه داد: «الجزیره در این بازی خیلی اذیت شد و سختی کشید. ما می‌بینیم که بخاطر تمرکز بالای دفاعی و دقت بازیکنان اتحاد کلباء در این امر، تیم میهمان در این بازی مجبور شد به ضربات مستقیم و هوایی روی بیاورد. ولی در این امر ناموفق بودند. آنها تمرکز دفاعی داشتند و در موقع مناسب ضدحملات را تشکیل می‌دادند.»

عبدالباسط الحمادی در پایان نیز گفت: «شما به سبک بازی اتحاد کلباء نگاه کنید. آنها با آرامش، تمرکز خیلی بالا و دقت و راحتی بازی می‌کنند. فشار روحی روی آنها نیست و از لحاظ روانی مشکلی برای انجام بازی عادی خودشان در زمین مسابقه ندارند.»

1795111
1795112

لازم به ذکر است که تیم اتحاد کلباء با پیروزی در دیدار هفته سیزدهم ادنوک لیگ مقابل الجزیره، توانست نیم فصل نخست را با حضور در رتبه هشتم به پایان برساند. کلباء در کل فصل قبل 28 امتیاز به دست آورده بود، اما اکنون با 20 امتیاز، جایگاه خوبی دارد و با رتبه سوم جدول تنها 6 امتیاز فاصله دارد.

دیدگاه‌ها