کد خبر : 1866801 | 06 بهمن 1401 ساعت 08:00 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

موقعیت‌ها را شکم‌سیری از دست دادیم

پورموسوی: صفایی بود کمک جرات نداشت پرچم بزند

سرمربی استقلال خوزستان می گوید شاگردانش از روی شکم سیری موقعیت ها را تبدیل به گل نکردند.

پورموسوی: صفایی بود کمک جرات نداشت پرچم بزند

به گزارش “ورزش سه”، سیروس پورموسوی در خصوص تساوی تیمش در دربی خوزستان گفت: در ابتدا به بازیکنانم‌ خسته نباشید می‌گویم، اما از عملکرد آن‌ها گله دارم چون فوتبال همیشگی‌شان را نشان ندادند، بین دو نیمه هم به آن‌ها گفتم علی‌رغم اینکه یک گل زدیم اما از شکل بازی رضایت ندارم، طبیعی هم است، ما دو بازی بیرون از خونه مقابل پیکان، شهرداری همدان داشتیم، این سفرها را با اتوبوس رفتیم و بچه ها خسته بودند. باز هم خدا را شکر که توانستیم ده امتیاز از چهار بازی کسب کنیم اما از بچه ها راضی نیستم چون می‌توانستیم سه امتیاز شیرین و به موقع با توجه به شرایط جدول به دست بیاوریم، به هر حال هنوز هم نا امید نیستیم و سعی می کنیم تیم را برای بازی های آینده آماده کنیم.

او درباره صحنه اعلام پنالتی و اعتراضش‌ به تصمیم داور ادامه داد: من مطمئم که اگر خود صفایی داور بود، کمک داور این جرات را نداشت که پرچم بزند و اعلام پنالتی کند. اما متاسفانه بعضی وقت ها برای داور اتفاقی میفتد و کمک داور پرچم می‌زند. مطمئنم‌ این تصمیم اشتباه بود، حالا شاید در صحنه‌های قبلی داور می‌توانست پنالتی اعلام کند اما این صحنه پنالتی نبود، فکر می‌کنم به خاطر اعتراض و فشاری که نیمکت حریف وارد کرد، کمک داور پنالتی گرفت.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با روند خوب و جایگاه این تیم در پایان فصل عنوان کرد: بچه ها باید کیفیت خودشان را حفظ کنند، ما در سه چهار بازی آخر عملکرد خوبی داشتیم، حتی مقابل پیکان لیگ برتری که در نهایت حذف شدیم هم نمایش خوبی داشتيم. در بازی امروز هم انتظار من از آن‌ها بيشتر بود، تمام موقعیت‌های بازی برای ما بود و اگر بچه‌ها ضربات آخر را از روی شکم سیری نمی‌زدند، نتیجه دیگری رقم می‌خورد اما امیدواریم در ادامه فصل جبران کنیم. بچه ها در این شرایط سخت واقعا دارند تلاش می‌کنند اما انتظارات از تیم ما بالا است. البته طبیعی هم است.
به هر حال تلاش می‌کنیم در پایان فصل جزو تیم های صعود کننده باشیم.

دیدگاه‌ها