کد خبر : 1866826 | 06 بهمن 1401 ساعت 10:46 | 22.6K بازدید | 33 دیدگاه

روی کین:

دنیا به کمک رشفورد آمده تا برای یونایتد بدرخشد

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است مارکوس رشفورد باید از فرصتی که برای اثبات مهارتش به دست آورده به خوبی استفاده کرده است.

دنیا به کمک رشفورد آمده تا برای یونایتد بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 در این بازی به پیروزی برسد. 
رشفورد در حالی بار دیگر موفق شد برای منچستریونایتد گلزنی کند که تنها شش دقیقه از شروع این بازی سپری شده بود. او در چند هفته اخیر به ستاره بی چون و چرای اریک تن‌هاخ تبدیل شده و نمایش درخشانی را ارائه کرده است. 
روی کین درباره این بازیکن به آی‌تی‌وی گفت:« چنین نمایشی فقط با داشتن اعتماد به نفس ممکن است. او حالا 25 ساله است. شاید اینجا جایی است که قرار است اوج بگیرد. او در چند سال اخیر در دیدارهای بسیاری به میدان رفته و بازی‌های بزرگی برای یونایتد انجام داده است. گاهی دنیا به کمک بازیکنی می‌آید و به نظر می‎‌رسد که این دقیقا از همان شرایط است.»

1795120

این ستاره سابق یونایتد با اشاره به اهمیت رشفورد در موفقیت این تیم اضافه کرد: «او در زمینه تصمیم‌گیری واقعا بهبود پیدا کرده و شرایط برای او تغییر کرده است. این تیم به او نیاز دارد. این سوالی است که من در تمام طول این سال‌ها همیشه از رشفورد داشتم، آیا شخصیت لازم برای این که بتواند تیمش را به موفقیت برساند دارد؟» 

دیدگاه‌ها