کد خبر : 1866846 | 06 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌یابی برترین‌های تور تنیس جهانی به یک‌چهارم‌ نهایی

رقابت‌های تور جهانی تنیس با راه‌یابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

راه‌یابی برترین‌های تور تنیس جهانی به یک‌چهارم‌ نهایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال در جزیره کیش و‌ در زمین‌های المپیک برگزار شد و تنیسورها برای حضور در جمع ۸ ورزشکار جدول اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.

با برگزاری راند دوم جدول اصلی، امیرعلی قوام با نتیجه ۲ بر یک از سد اوزکوچ از ترکیه عبور کرد و به مرحله بعدی راه یافت، پارسا اشجاری به عنوان دومین نماینده ایران با نتیجه (۳-۶ و ۴-۶) دنیز ابراهیم فرکان از ترکیه را شکست داد تا نمایندگان کشورمان به همراه بازیکنانی از ترکیه، روسیه و مجارستان به مرحله بعدی صعود کنند.

در بخش دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷) از سد دفنه ارباکان عبور کرد و درسا چراغی، دیگر نماینده ایران در این مرحله، با نتیجه ۲ بر یک،‌ بوداک از ترکیه را مغلوب کرد تا ۲ نماینده از ایران در مرحله یک‌ چهارم نهایی حضور داشته باشند. نمایندگان ترکیه و روسیه نیز با برتری مقابل حریفان خود به راند دوم صعود کردند.

1789651

در جدول اصلی بخش دونفره نیز ۴ تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. این مسابقات امروز با انجام ۱۲ بازی دیگر پیگیری می‌شود. در این مسابقات بیش از ۱۲۰ تنیسور از کشورهای لهستان، مجارستان، ترکیه، روسیه، هند و ایران حضور دارند و به مدت ۲ هفته در بخش دختران و پسران با هم دیدار می‌کنند.

سرداوری این‌ دوره از رقابت‌ها بر عهده محمدحسن لاچینانی، سرداور نشان سفید کشورمان است.

دیدگاه‌ها