کد خبر : 1866872 | 06 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین هدف آقای خاص: بازگشت به UCL با جالوروسی

ژوزه مورینیو درحالی تولد شصت سالگی‌اش را به عنوان سرمربی رم جشن می‌گیرد که در حال حاضر فقط به یک چیز فکر می‌کند: صعود به لیگ قهرمانان.

آخرین هدف آقای خاص: بازگشت به UCL با جالوروسی

به گزارش "ورزش سه"، رم در حال حاضر به دلیل تفاضل گل کمتر با اینتر و لاتزیو در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد ولی سرمربی این تیم ژوزه مورینیو سه هدف اصلی برای این فصل دارد: قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول و راه‌یافتن به چمپیونزلیگ، قهرمانی در کوپا ایتالیا و قهرمانی در لیگ اروپا.

بعد از چندین روز شایعات گسترده درباره نشستن او روی نیمکت تیم ملی پرتغال مورینیو بالاخره این شایعات را قویا تکذیب کرد و گفت تنها هدفش این است که شادی را روی لبهای هواداران جالوروسی ببیند. مورینیو که فصل گذشته بعد از 14 سال اولین جام را برای رم به دست آورد و تیمش را قهرمان لیگ کنفرانس کرد حالا در آستانه شصت سالگی تنها یک هدف دارد: صعود به لیگ قهرمانان.

1795267

مورینیو بعد از پیروزی تیمش مقابل اسپتزیا گفته بود:" ما خوب کار می‌کنیم به خصوص بعد از جام جهانی. چند بازی را بردیم و در سن‌سیرو به تساوی رسیدیم. برای رسیدن به چمپیونزلیگ امید بالایی داریم ولی زمانی که دوباره هر هفته سه بازی انجام بدهیم کار خیلی سخت می‌شود". آقای خاص با اینکه لیگ قهرمانان را هدف گرفته ولی نمی‌خواهد انتظارها آنقدر بالا برود که کنترل‌شان غیرممکن شود.

درحالیکه تصمیم اخیر مورینیو در قرار دادن نیکولو زانیو در فهرست فروش هواداران جالوروسی را متعجب کرده ولی او حالا همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد پائولو دیبالا گذاشته است. قطعی شدن کسر پانزده امتیاز از یوونتوس رم را در رتبه پنجم جدول قرار داده و البته آنها با اینتر و لاتزیو تنها از نظر تفاضل گل اختلاف دارند و قرار گرفتن در چهار رتبه اول هدفی کاملا در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها