کد خبر : 1866885 | 06 بهمن 1401 ساعت 17:51 | 25.9K بازدید | 6 دیدگاه

حضور هواداران مهمترین قسمت بازی بود

ساپینتو: نمی‌دانم چرا داور کارت قرمز نداد

سرمربی استقلال می گوید که داور بازی باید در صحنه سرنگونی ارسلان مطهری، به مدافع ملوان کارت قرمز نشان می داد.

ساپینتو: نمی‌دانم چرا داور کارت قرمز نداد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست در دیداری یک طرفه و برتر، با چهار گل از سد ملوان بگذرد. آبی پوشان با کسب این سه امتیاز، دو شکست برابر سپاهان و تراکتور را تا حدودی جبران کردند اما همچنان باید در دیدارهای آینده سه امتیاز بازی را کسب کرده و منتظر لغزش رقبا بنشینند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدای صحبت هایش گفت: اول از همه می خواهم این پیروزی خیلی بزرگ را به تیمم که خیلی خوب بودند و هواداران تقدیم کنم که در نهایت به استادیوم بازگشتند. امیدوارم که از بازی بعدی تعدادشان بیشتر شود.

* مهمترین قسمت بازی حضور هواداران بود
هواداران به تیم انگیزه می دهند. آنها 90 دقیقه تیم را تشویق کردند. مهمترین قسمت از بازی برای من، حضور آنها بود.  این پیروزی را به آنها تبریک می گویم. چه کسانی که به ورزشگاه آمده بودند و چه افرادی که در خانه بازی را می دیدند. هواداران برای حضور در استادیوم، محدودیت داشتند.

1795315

* نمی دانم چرا داور به بازیکن ملوان کارت قرمز نداد
قضاوت داوران هم در چند صحنه خوب نبود. قابل باور نبود، داور باید به بازیکن حریف کارت قرمز می داد چون ارسلان را زد و او می توانست با دروازه تک به تک شود. واقعا نمی دانم که چرا کارت قرمز نداد. به تیم گفتم عصبی نشوید و اینگونه ادامه دهید، تمرکز بالا داشته باشید، بازیکنانم خوب بازی کردند، موقعیت ایجاد کردند، گل زدند، از بازی لذت بردند و بازیکنان لایق این دیدار بودند. تیم ما در لیگ و حتی جام حذفی نتایجی که لایقش بود، نگرفت. به تیم خودم افتخار می‌کنم و از گرفتن سه امتیاز این بازی خوشحالم.

* وقتی ما را بُکُشند، نمی توانیم ببریم
امیدوار کردن هواداران به قهرمانی؟ ما سخت کار می کنیم. تمامی بازی ها را خوب کار می کنیم تا برنده شویم. همانطور که قبلا نیز گفته بودم، به نظر من، تا الآن 10 الی 11 امتیاز بخاطر اشتباهات داوری از ما گرفته شده که اگر چنین نبود، ما صدر جدول بودیم. ما همیشه کیفیت فوتبالی خوبی را ارائه می دهیم و نشان می دهیم که تیم خیلی خوبی داریم. ولی زمانیکه کسی ما را بکشد، نمی توانیم تنهایی بازی ها را ببریم. ما در بازی قبل لایق باخت نبودیم. در برابر همه جنگیدیم. به این باور رسیدیم که می توانیم ادامه دهیم و بهتر شویم و تا آخر نیز می جنگیم.

* در تیم من همه شانس بازی دارند
زوج چشمی و سیلوا؟ مرادمند مصدوم است و عارف نیز در حال بازگشت است. امیدوارم که سریع برگردند چون به آنها نیاز دارم. همانطور که گفتم، من به همه نیاز دارم. قبلا نیز گفته ام، همه در تیم من شانس خواهند داشت تا بازی کنند. فکر می کنم تاکنون فقط سینا سعیدی فر بازی نکرده است. انتظار دارم که در زمان مناسب به او نیز فرصت حضور در زمین را بدهم.

1795314

* روزبه در هر 2 پست خوب بازی می کند
دوست دارم هر 27 بازیکن من باشند. چون وقتی همه بازیکنان را داشته باشید انتخاب راحت‌تر است. باید خودمان را تقویت و اصلاح کنیم. روزبه می تواند در 2 پست متفاوت خوب بازی کند. بیشتر اوقات برای من به عنوان پست شماره 6 برای من بازی می کند. در پست دفاع نیز می تواند خیلی خوب ظاهر شود.

* نمی توانم همه بازیکنان را بازی بدهم
وضعیت شهباززاده؟  نمی‌توانم همه را تعویض کنم. بعضی مواقع سجاد تعویض می‌شود، بعضی اوقات نیز پیمان، آرمان و رضا میرزایی. هر بازی مشخصات خودش را دارد. بعضی بازی‌ها به سجاد می‌خورد و برخی مسابقات به پیمان یا بازیکنان دیگر. همیشه دنبال این بودم که بهترین زمان را انتخاب کنم تا بهترین بازیکنان را به تیم اضافه کنم تا بهترین عملکرد را از آنها ببینم. نمی توانم در آن واحد به همه بازی دهم. باید با همه تیم عادل و منصف باشم. از همه بازیکنان راضی و خوشحالم. بازیکنان خیلی حرفه ای دارم. همیشه با ذهنیت برد وارد زمین می شوند. خیلی خوشحالم، باید با همین نتایج ادامه دهیم و جلو برویم.

* من تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند
عملکرد سعید مهری؟ شاهد بازی خیلی خوبی از سعید بودیم. او زیاد بازی نکرده و شانس زیادی نداشت. شاید برخی هواداران تاکنون آنگونه که باید و شاید به او ارزش نداده‌اند و با او منصف هم نبوده‌اند. آرش رضاوند هم همین‌طور. بعضی از افراد با آنها اینگونه رفتار کرده‌اند اما برای من بازیکنان خیلی خوبی هستند. من مربی هستم و تصمیم می‌گیرم. هیچ وقت هم مشکل ندارم تا مسئولیت تصمیم خود را به گردن بگیرم. تاکنون نیز خودم تصمیم گرفته ام که چه کسی بازی کند و کی بازی نکند. من می گویم چه کسی خوب یا بد است. برای من، این 2 بازیکن از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستند. اگر اینگونه ادامه دهند، همیشه بازی می کنند.

1795313

* هافبک های خوبی را در اختیار دارم
سورپرایز از عملکرد مهری؟ به این بازیکنان اعتماد دارم زیرا آنها را می‌شناسم. می‌توانستم در آن پست از بازیکن دیگری هم استفاده کنم زیرا انتخاب‌های زیادی دارم. من هافبک های خیلی خوبی دارم. مهدی پور، حامدی فر. زواری نیز جوان است ولی با گذشت زمان بهتر خواهد شد. ما هافبک های خیلی خوبی داریم که دوست دارند به تیم کمک کنند ولی متأسفانه بعضی اوقات یکی از آنها بازی می کند و دیگری نیمکت نشین است. همیشه سعی کرده ام در همه لحظات به آنها انگیزه بدهم.

* مصدومیت محبی بخاطر کیفیت چمن تمرین است
مصدومیت محبی؟ او چند هفته است که مشکل کمردرد دارد. ماه آخری که گذشت برای ما سخت بود. زمین چمن محل تمرین مشکل دارد، چون مصدوم‌های زیادی داشته ایم. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و آن را گام به گام حل می کنیم. مهدی‌پور و آرش تا هفته آینده به شرایط صد درصد می‌رسند. شاید مرادمند به بازی هفته بعد نرسد و به هفته پس از آن برسد. سید حسین حسینی نیز مشکلی در پای خود دارد و سعی می‌کنیم هفته آینده سریعاً او را برگردانیم. گام به گام تیم را جمع می‌کنیم.

ویدئو: 270851

دیدگاه‌ها