کد خبر : 1866902 | 06 بهمن 1401 ساعت 18:34 | 106.5K بازدید | 41 دیدگاه

گواردیولا: بارسا بخواهد می‌روم، آنجا باشگاه من است

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از عشق و علاقه خود به بارسا صحبت کرده و درباره این باشگاه کلماتی به زبان آورد که جنجالی خواهد شد.

گواردیولا: بارسا بخواهد می‌روم، آنجا باشگاه من است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا فردا باید به مصاف شاگرد خود میکل آرتتا برود. دیدار دو تیم منچسترسیتی و آرسنال که فردا در دور چهارم جام حذفی انگلیس برقرار می‌شود شاهد رویارویی پپ و آرتتا روی نیمکت دو تیم خواهد بود.

هر دو مربی در آستانه این بازی امروز در کنفرانس‌های خبری شرکت کردند و درباره هم صحبت کردند. اما پپ در کنفرانس خبری خود درباره باشگاه سابقش بارسا هم صحبت کرد و حرفهای او درباره باشگاه کاتالان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

جنجالی‌ترین صحبتهای گواردیولا در این کنفرانس خبری به این شرح بود:" من چه در اینجا مربی باشم چه در هر جای دیگری، اگر بارسلونا تماس بگیرد و من را بخواهد به آنجا خواهم رفت. بارسا باشگاه من است".

این صحبتهای پپ در حالی مطرح می‌شود که او تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

1795312

سرمربی منچسترسیتی در صحبتهای خود درباره تصمیم میکل آرتتا برای جدایی از کادر فنی سیتی و انتقال به آرسنال به عنوان سرمربی این تیم هم صحبت کرد. او گفت:" زمانی که میکل با ما بود گلهای زیادی می‌زدیم و او همیشه کنار زمین خیلی خوشحال می‌شد و به هوا می‌پرید. فقط جلوی یک تیم بود که وقتی گل می‌زدیم او را ساکت می‌دیدم. جلوی آرسنال. من خودم می‌پریدم و شادی می‌کردم ولی وقتی برمی‌گشتم می‌دیدم میکل نشسته و ساکت است. آنجا بود که فهمیدم این مرد آرسنال را دوست دارد. هر کس رویایی دارد و من می‌‌دانم او برای این به آرسنال رفت چون رویایش هدایت این تیم بود. آرتتا هوادار آرسنال است چون آنجا بازی کرده و کاپیتانش بوده. میکل واقعا عاشق توپچی‌ها است. برای همین با رفتنش مخالفت نکردم. زندگی کوتاه‌تر از این حرفها است و باید دنبال علایق و رویاها رفت".

دیدگاه‌ها