کد خبر : 1866916 | 06 بهمن 1401 ساعت 19:46 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت یک ستاره ملی‌پوش سریک را زمین زد!

الهه پورصالح، ستاره ملی پوش سریک در شکست امروز این تیم تاثیر زیادی داشت.

غیبت یک ستاره ملی‌پوش سریک را زمین زد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان ایران آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد. مسابقاتی که امروز با برگزاری دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی پیگیری شد و دو تیم توانستند نیمی از راه صعود به فینال را طی کنند.

در یکی از بازی های امروز پیکان موفق شد به راحتی هر چه تمام‌تر ذوب آهن را شکست دهد تا مدعی شماره یک عنوان قهرمانی در آستانه صعود به فینال لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

اما در دیگر بازی امروز سریک در سالن المپیک گنبد میزبان سایپا بود و در حالی که تصور می‌شد تیم تحت مالکیت سردار آزمون شانس بالایی برای پیروزی داشته باشد، نهایتا آن ها یک باخت غیرمنتظره را متحمل شدند تا کارشان برای فینالیست شدن بسیار دشوار شود.

سریک در حالی امروز با نتیجه 3-2 کار را واگذار کرد که یکی از بهترین بازیکنان خود را در اختیار نداشت. الهه پورصالح، ستاره ملی پوش سریک و یکی از بهترین والیبالیست های زن ایران که به دلیل مصدومیت در دور مقدماتی نتوانست امروز سریک را همراهی کند؛ غیبتی که برای تیم گنبدی گران تمام شد و به وضوح مشخص بود که غیبت پورصالح ملی‌پوش یکی از مهم ترین دلایل باخت به سایپا بود.

با توجه به غیبت پورصالح در بازی برگشت باید منتظر  ماند دید که آیا سریک می‌تواند بدون او این باخت را جبران کرده و در نهایت فینالیست شود یا خیر.

دیدگاه‌ها