کد خبر : 1866925 | 06 بهمن 1401 ساعت 20:48 | 121.4K بازدید | 56 دیدگاه

اصفهان مقصد احتمالی مدافع استقلال

فوری: سیاوش یزدانی در آستانه فسخ قرارداد

سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.

فوری: سیاوش یزدانی در آستانه فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی سیاوش یزدانی از استقلال، این خبری است که پس از کنار گذاشته شدن او توسط ساپینتو، هر روز رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گرفت. مدافعی که یک بار طعم کاپیتان بودن در جمع آبی‌پوشان را چشید اما این بازوبند هرگز برای او خوش یمن نبود و حالا مدافع جنجالی آبی‌ها فاصله چندانی تا جدایی از تیم ندارد.

ریکاردو ساپینتو روز گذشته شمشیر را برای سیاوش از رو بست. او صراحتا اعلام کرد که نیازی به یزدانی ندارد و این بازیکن بهتر است با جدایی از استقلال، هم خودش را خوشحال کند و هم اینکه فضا را برای جذب یک بازیکن جدید باز بگذارد. با وجود این صحبت‌های صریح، اما یزدانی تا همین امروز تمایلی به جدایی از جمع آبی‌پوشان نداشت و قصد داشت تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

با این حال، شرایط به سمتی پیش رفت که یزدانی نیز به درهای خروج از باشگاه نزدیک و نزدیک‌تر شد. او در حال سپری کردن آخرین جلساتش با مدیران استقلال است. دو طرف به دنبال یافتن راهکاری هستند تا قرارداد سیاوش با رضایت دو طرفه فسخ شود و آبی‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را جذب کنند.

1795337
سیاوش یزدانی در لیگ‌های هفدهم و هجدهم در تیم سپاهان حضور داشت.

ژوزه مورایس در نشست خبری امروز خود، پالس های جذب سیاوش را داد. او در خصوص این بازیکن گفت: یزدانی بازیکن خوبی است، اگر ساپینتو تصمیم گرفته که او را کنار بگذارد من نمی‌توانم راجع به آن نظر بدهم ولی چنین بازیکن باکیفیتی را تیم‌ها دوست دارند به خدمت بگیرند، به خصوص وقتی که دو مدافع خود را از دست داده باشیم.

با توجه به صحبت‌های سرمربی پرتغالی، احتمال پیوستن یزدانی به باشگاه سابقش بیشتر از سایر تیم‌هاست. در لحظه نگارش این خبر، کاروان سپاهانی‌ها ساری را به مقصد اصفهان ترک کرده‌اند و سیاوش به دنبال این موضوع است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، قراردادش را فسخ کند و در روزهای پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی سپاهان شود.

البته خارج کردن نام یزدانی، به معنای جذب یک بازیکن جدید برای استقلال خواهد بود. رضایی امروز در سفر به اصفهان، تراکتور را همراهی نکرده و فتح‌الله‌زاده به دنبال جبران شکست در پرونده جذب ریکاردو آلوز است. باید دید در فاصله 3 ساعت تا بسته شدن پنجره زمستانی، آبی‌ها با معادله سیاوش – کاوه چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها