کد خبر : 1866926 | 06 بهمن 1401 ساعت 20:46 | 21.7K بازدید | 27 دیدگاه

فرصت‌ها وجود دارند، باید توانایی‌هایم را نشان دهم

وخهورست: قرضی نه، می‌خواهم در منچستر بمانم

ووت وخهورست می‌گوید که کاملاً مطمئن است که می‌تواند در موفقیت‌های تیمش نقش ایفا کند.

وخهورست: قرضی نه، می‌خواهم در منچستر بمانم

به گزارش "ورزش سه"، ووت وخهورست که موفق شد نخستین گلش را با لباس منچستر یونایتد به ثمر برساند، فاش کرد که پس از اتمام زمان انتقال قرضی‌اش، می‌خواهد در منچستر یونایتد باقی بماند.

در جریان پیروزی سه بر صفر برابر ناتینگهام فارست، این مهاجم هلندی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن مدعی شد قصد دارد به حدی خوب کار کند که همچنان به کارش در جمع شیاطین سرخ ادامه دهد.

وخهورست 30 ساله گفت: الان وضعیت این‌گونه است، من با یک انتقال قرضی برای کمک به تیم اینجا هستم. منچستر باشگاه بزرگی است، بنابراین سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم همه چیز را خوب انجام دهم و اگر به نتیجه برسد، اتفاق خوبی خواهد بود.

او ادامه داد: من دیدم که باشگاه در همه چیز چقدر بزرگ است. امکانات، کیفیت در تیم، نحوه بازی کردن، کیفیت زیادی در همه چیز وجود دارد و یک جو برنده در کل تیم وجود دارد. این چیزی است که شما به دنبال کار در آنجا هستید.

1795332

وخهورست اضافه کرد: فکر می‌کنم هفته اول به خوبی پیش رفت و این به من بستگی دارد که کیفیت خوبی را از خودم ارائه دهم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم. من کاملاً مطمئن هستم که می‌توانم در موفقیت‌های تیم نقشم را ایفا کنم.

او گفت: یک مهاجم هدف! این چیزی است که باشگاه به دنبال آن بود. آن‌ها فقط می‌خواستند یکی را به خط حمله تیم اضافه کنند و سپس این به من بستگی دارد که از شانس‌هایم استفاده می‌کنم.

مهاجم هلندی یونایتد اضافه کرد: فرصت‌ها وجود دارد و پس از آن فقط برای نشان دادن توانایی، کمک به تیم و پرس کردن حریف باید بازی کرد. این سومین بازی من است. در این‌گونه مواقع شما نحوه بازیکنان اطراف خود را باید تشخیص دهید، در حالی‌که درون زمین می‌دوید و باید این‌کار را انجام دهید.

وخهورست همچنین اضافه کرد: هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد، من در نوک خط حمله حضور پیدا کردم. لحظات بسیار خوبی را در آنجا داشتیم. بیایید این وضعیت را حتی بهتر کنیم.

او درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: لحظه بسیار خوبی بود، زمان خوبی بود که کمی قبل از پایان نیمه اول گلزنی کنیم. چرا که کنترل بازی را در اختیار نداشتیم، بنابراین فکر می کنم این قطعا به تیم ما کمک کرد.

دیدگاه‌ها