کد خبر : 1866941 | 07 بهمن 1401 ساعت 00:14 | 49.3K بازدید | 11 دیدگاه

قطعی/ فسخ قرارداد وریا و عبدالله‌زاده با فولاد

باشگاه فولاد خوزستان برای قطع همکاری با دو بازیکن باتجربه خود به توافق رسید.

قطعی/ فسخ قرارداد وریا و عبدالله‌زاده با فولاد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که یکی از تیم‌های پرسروصدا در نقل و انتقالات نیم‌فصل بود و ورودی و خروجی‌های شاخصی داشت، در آخرین ساعت پنجره زمستانی برای فسخ قرارداد وریا غفوری و احمد عبدالله‌زاده به توافق نهایی دست یافت.

وریا غفوری که در ابتدای فصل به فولاد خوزستان پیوست و در ۱۲ مسابقه لیگ برتر برای این تیم به عنوان بازیکن اصلی و ذخیره میدان رفت، به پایان همکاری با این باشگاه رسید و با نظر جواد نکونام از جمع سرخ‌پوشان اهوازی جدا شد.

کاپیتان سابق استقلال، که پیش‌بینی می‌شد دوران جدیدی همراه با فولاد خوزستان تجربه کند و حداقل یک فصل در این تیم ماندگار شود، پس از توافق با مدیران این باشگاه برای جدایی، برای فسخ دوطرفه قراردادش به توافق رسید.

احمد عبدالله‌زاده، دیگر بازیکن باتجربه فولاد خوزستان، که در ۱۰ بازی این فصل لیگ برتر به عنوان بازیکن ذخیره و اصلی به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند، نیز از این باشگاه جدا شد وباید تیم جدیدی را انتخاب کند.

عبدالله‌زاده امشب برای فسخ دوطرفه قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان به توافق نهایی دست یافت و احتمالا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی نساجی مازندران خواهد شد.

دیدگاه‌ها